Jutri, 16. oktobra, je svetovni dan hrane. Glede na količino hrane, ki jo zavržemo, so se pri Eti odločili za zanimiv poskus. Svoje izdelke so v soboto v Intersparju prodajali za enako ceno kot do sedaj, vendar z 33 odstotkov manj vsebine.
- Colin Kaepernick ambasador podjetja Nike / Believe in something, even if it means sacrificing everything
- Mind your own fucking business / brigaj se zase
- Včasih je bilo kajenje v filmih in oglaševanje tobačnih izdelkov nekaj običajnega
Ne, ni šlo za nateg, ampak za opozarjanje na precej velik problem, ki se ga ponavadi niti ne zavedamo – in 33 odstotkov so namenili tisti, ki hrano resno potrebujejo. Po podatkih Statističnega urada Slovenije smo v letu 2016 v Sloveniji zavrgli 74 kg hrane na prebivalca, od tega v gospodinjstvih kar 48 odstotkov.
Ideja mi je všeč. Iz dokaj preprostega razloga – ker se šele v takšnem primeru, ko nas nekaj “udari po denarnici” začnemo zavedati koliko hrane dejansko vržemo stran. Predvsem so takšne akcije mogoče opomnik, da se da delati s hrano tudi na drugačen način. In ko gledam video dogajanje v trgovini nisem niti najmanj presenečen. Vsi namreč pričakujejo 33 odstotni popust in ne 33 odstotkov manj za isto ceno. Očitno smo se tako razvadili popustov, da imamo težavo dojemati realnost.