Dars je na svojem spletnem mestu objavil javno naročilo male vrednosti za izvedbo raziskave Merjenje zadovoljstva uporabnikov avtocest v Sloveniji za obdobje 2019-2021. Da, prav ste prebrali. Dars očitno zanimajo uporabniki njihovih cest in za to so pripravljeni investirati 39.000 evrov.
- Dars, zakaj ne zaprete avtocestnega odseka čez Trojane za vse večne čase?
- Večno zelena tema / Dars, popravila cest, zastoji in nesposobnost monetizacije
- Dars / protihrupne ograje ne delujejo
- DARS in vsakodnevno sranje na avtocestah
Sem med tistimi, ki vedno znova “pizidi” nad Darsom in njihovim načinom popravljanja avtocest, ki so pod njihovim okriljem. V tem javnem naročilu male vrednosti želijo dobiti podatke 1500 uporabnikov avtocest in hitrih cest, ki jih delijo na: domače voznike vozil do 3,5t NDM in na tuje voznike vozil do 3,5t NDM in vozil nad 3,5t NDM, ter domače voznike vozil nad 3,5t NDM, ki uporabljajo ljubljansko obvoznico in vse štiri avtocestne krake v Sloveniji.
Super se mi zdi, da Dars skrbi, kaj si mislimo uporabniki o njihovih “storitvah”. In super se mi zdi, da so pripravljeni odšteti precej denarja za to, da bi ugotovili to, kar čivkajo že vrabčki. Vendar ne bom pisal o imenu vseh, ker nisem tako aroganten, vendar bom v svojem imenu.
Ne, nisem zadovoljen s tem, kar se dogaja na naših avtocestah. Toliko zastojev, dolgotrajnih del, zapiranj odsekov avtocest, kot jih je v zadnjih letih ni bilo prej še nikoli. Očitno dolga leta ni bilo denarja za popravila cest in je sedaj spet na voljo in dajmo izvajalcem del proste roke, da par kilometrov dolg odsek popravljajo mesece in mesece.
Tako velika ekonomska škoda, kot se dela zaradi takšnih in drugačnih potez Darsa, ki očitno ne razume, da so oni tukaj zaradi nas in ne obratno, je nekaj, kar bi moralo prižgati alarm že dolgo nazaj in začeti proaktivno iskati rešitve. Ne z ugotavljanjem zadovoljstva uporabnikov cest, ampak s kakšnimi drugačnimi rešitvami.
Vendar, dokler bo Dars zlata jama za vse podizvajalce (2 mio za rušenje cestninskih postaj, ki trajajo par mesecev, ali pa 80.000 evrov za izletne cone pred uvozi na avtoceste) se ne bo čisto nič spremenilo.
In namesto, da Dars dela raziskavo zadovoljstva, bi lahko zgolj poslušali Val202 in prometna obvestila, ali pa pogledali na družbena omrežja in bi dobili dejansko vpogled v to, kaj si mislimo uporabniki cest o njihovem delu.
Seveda pa obstaja možnost, da sem samo jaz rojen pod srečno zvezdo in posledično vedno zgolj in samo jaz naletim na cestne zapore, dela, zastoje in izgubljam čas v kolonah.
Upam da kdo dobi odpoved na Darsu, banda pokvarjena