Tesla model 3 / cena električnega vozila v evrih / okoli 60.000 evrov je cena za model 3

Kakšna bo cena električnega vozila Tesla model 3? Malce višja, kot je bila omenjena na predstavitvi leta 2016! Takrat se je cena vrtela okoli 35.000 dolarjev – kar naj bi pomenilo, da je Tesla model 3 namenjen množicam. V prvih 24 urah takrat so prejeli 115.000 rezervacij za to vozilo. Skupaj pa naj bi bilo preko 450.000 interesentov, ki so vplačali polog.

Vmes je Tesla malce prestavila dobavo vozil zaradi težav, ki so jih imeli. Sedaj so tudi objavili cene na svojih spletni strani, ki pa so v Evropi precej višje kot zgoraj omenjene.

V Evropi bo Tesla ponujala za začetek dve verziji modela 3 – Long Range Battery (Dual Motor All-Wheel Drive) in Performance (Dual Motor All-Wheel Drive). Ne bo pa na voljo najcenejšega modela Mid Range Battery (Mid Range Battery), ki ima najnižjo osnovno ceno.

Cene za Slovenijo seveda ni na spisku, je pa cena za Nemčijo. Cenejša verzija modela 3 bo stala v Avstriji 57.900 evrov, medtem ko bo dražja različica stala 68.600 evrov. Cene v različnih državah EU se razlikujejo med seboj.

Za tiste, ki razmišljate o nakupu modela 3 pa še omemba, da je država še vedno radodarna s subvencijami za električna vozila – saj vam država podari do 7.500 evrov.

Zakaj bi jaz kupil vozilo Tesla model 3?

  • Tesla je Tesla. Podobno, kot je Apple Apple. Model 3 je njihov vstopni model in je precej precej cenejši, kot smo bili do sedaj navajeni njihovih cen.
  • Avtonomija. Veliko električnih vozil, ki so sedaj na trgu ima precej velik problem – avtonomija baterije, ki zdrži okoli 100 kilometrov je premalo za daljše razdalje po Sloveniji, po drugi strani pa tudi nimamo tako velikih mest, da bi imeli električna vozila za vožnjo zgolj po mestih. Model 3 z avtonomijo 350 kilometrov je ravno prav za moje potrebe. Glede na to, da dnevno delam okoli 150 km in da imam rad vožnjo proti morju, bi tole rešilo vse dosedanje probleme, ki jih imam z električnimi vozili.
  • Cena goriva. Elektrika je poceni. Gorivo precej manj. Pri prevoženih 30.000 kilometrih na leto, je cena goriva precej pomemben podatek in precej velik strošek v letnem budgetu. Glede na to, da je “tankanje” na Teslinih supercharger polnilnicah zastonj, bi bil prihranek na leto zelo zelo visok. Tako visok, da bi bilo že smiselno, da vzamem kredit in ga odplačujem s prihrankom pri gorivu.
  • Ekologija. Nisem najbolj ekološko osveščen, vendar se zavedam tega, da vozila precej onesnažujejo okolje. Tudi baterije, ki so v Tesli in proizvodnja električne energije, ki se potrebuje za polnjenje baterij, ni ravno nedolžna. Ampak, ko dam na tehtnico vse skupaj ugotovim, da je ekologija v tej enačbi precej pomembna, predvsem pa je na strani Tesle. Ali to drži tudi raziskovalno dokazano, pa še iščem podatke.
  • Pospeški. Sem moški. Nekje v krvi imam obsedenost s hitrostjo in pospeški. Sicer zadnje čase precej manj, kot pred leti, vendar 6 sekund do 100 km/h je precej dobra številka. Če upoštevam dejstvo, da vozilo skoraj ne proizvaja hrupa, potem je to zmagovalna kombinacija.
  • Igračka. V bistvu je Model 3 ena takšna velika igračka, ki ima, kljub temu da ima malo vsebine, zelo veliko vsebine. Avtopilot, vse skupaj nadzorovano čez eno veliko “konzolo”, predvsem pa veliko stvari, ki so zanimive za “velike otroke”. Ko sem prvič sedel v Tesli, sem se počutilo kot v trgovini z igračami. Vse bi imel in vse bi preizkusil.
  • Drugačnost. Do sedaj so bili vozniki Tesl drugačni. Ni jih bilo veliko, ampak so bili opazni. Verjetno se bo s prihodom Modela 3 tudi to spremenilo, saj je ta model precej bolj dosegljiv vsakomur od nas. Vendar še vedno bo to Tesla, kljub temu, da precej cenejša.
  • Del prihodnosti. Če smo si kot otroci želeli, da bi imeli doma Porscheja, ali pa Ferrarija, se sedaj stvari spreminjajo. Ja, še vedno obstajajo želje po “super športnih” vozilih, vendar se zavedam, da so električna vozila del prihodnost. Kdaj je potrebno vstopiti na vlak? Ko se zgodovina še piše, ali ko jo je že konec? Model 3 je nekje vmes.

No, glede na ceno, bo Tesla model 3 ostal še nekaj časa moja zgolj želja!

 

 

  1. Kako izgleda ta izračun?

    Ko preračunam ceno vozila in upoštevam, da bodo državne subvencije, pridem na ceno okoli 25.000 eurov, kar pa se mi zdi primerno za novo vozilo.

    1. kako pa ti je to uspelo :)

      drzava da maks 7500.. pri 60000 evrov vrednem vozilu prides na 52500 :)

      1. Zgoraj si napisal, da prideš do cene 25.000 EUR, kar tudi mene zanima, kako ti je to uspelo ;)

    2. hvala. sploh nisem videl, da sem preracunaval na ceno osnovnega modela, brez dajatev.. realnost je pac nekaj drugega :((

      sem popravil. in se opravicujem

  2. Tesla je v redu, ampak osebno me odbija notranjost … prazna armaturna plošča s televizorjem na sredi … a sem neandertalec če so mi kul gumbi in kazalci v avtu? Pa niti nisem še star …

    1. hahah :) k sem se prvic vsedel v teslo, sem imel povsem enak obcutek.. manjkalo mi je to, kar imam v avtu :)

      ko sem se se parkrat peljal, pa sem ugotovil, da sploh ne potrebujem vec vsega. in ko bodo vozila povsem avtonomna … bom potreboval se manj

Komentarji so zaprti.