Fotografija jajca je na Instagramu v tednu dni dobila preko 38.000.000 “lajkov” (Instagram top post). Instagram je bil nekoč fajn. Na začetku, še preden ga je kupil Facebook in naredil iz njega “money making machine”. Ko je bilo prikazovanje objav dejansko kronološko in ne na podlagi algoritmov, ki prikazujejo največ oglasov in ki jih ljudje s pomočjo “farm botov” dobro izkoriščajo.

Sam sem bil navdušen uporabnik Instagrama dolga leta. Ni bilo pomembno, da so fotografije “picture perfect”, prav tako nise objavljal svoje riti na njem. Fotografije so bile saturirane, vendar niso bile vse enake, kot je v sedanjosti. Nisem hodil na “instagramabilne” točke in objavljal enake fotografije, kot to sedaj počnejo. Kljub temu, da sem imel takrat veliko število sledilcev (early adopter), tega nisem nikoli, niti v sanjah, poskušal monetizirati. Nisem kupoval sledilcev, prav tako nisem kupoval “lajkov” – čeprav je to v sedanjem času postalo zelo poceni in zelo preprosto je kupiti sledilce in “lajke”.

Pred tremi leti, ko so mi ukradli nick in Instagram ni, kljub vsem dokazom, pomagal pri reševanju problema, se mi je to družbeno omrežje precej zamerilo. In ko sedaj opazujem kaj je postal Instagram, so mi stvari zelo jasne. Instagram je postal “platforma” za oglaševanje – tako za Facebook, kot tudi za uporabnike, ki promovirajo blagovne znamke, ki jih plačujejo za to. Več kot imaš sledilcev, več denarja dobiš za objavo. In večina Instagram uporabnikov ne označi, da gre za plačano / sponzorirano objavo. Influencer marketing …

Sedaj pa nazaj k naslovu. Instagram top post je jajce! Da. Prav ste prebrali – slika povsem navadnega jajca. Ki jo je objavil “world_record_egg” in v manj kot tednu dni prejel 38 milijonov “lajkov”. V bistvu je bila objava poziv, da poskusijo prehiteti do sedaj največkrat “lajkano” fotografijo, ki jo je objavila Kylie Jenner in je prejela preko 18.000.000 “lajkov”.

In temu profilu je uspelo preseči njeno številko “lajkov” in postaviti nov svetovni rekord. Tudi preko 5 milijonov sledilcev profilu z eno objavo, ki ni znana osebnost, je dovolj zgovornih.

Ampak takle imamo v letu 2019, ko je lahko jajce najbolj “lajkana” objava na Instagramu in ko jaz pišem o jajcu na Instagramu. Mislim, da smo nekje na poti evolucije krepko zgrešili pravo pot …

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.