Oglas za Gillette, We Believe: The Best Men Can Be, buri duhove. Oglas, ki si ga je v par dneh ogledalo preko 15.000.000 ljudi ima zanimivo razmerje med “like: 371.000” in “dislike: 769.000”. Oglas je odprl marsikatero debat in v njem različni ljudje vidijo različno sporočilo. V bistvu je nastalo zaradi oglasa We Believe: The Best Men Can Be cel kup teorij zarot različnih skupin.
- Ko Zmago Jelinčič Plemeniti ne razume akcije (LJ)UBIL TE BOM proti nasilju nad ženskami
- Motivacijski slogani znanih družb / Nike, Apple, Google, L’Oréal
- Colin Kaepernick ambasador podjetja Nike / Believe in something, even if it means sacrificing everything
V oglasu so zamenjali slogan podjetja Gillette – “Najboljše, kar moški lahko dobi” v “Najboljše, kar so moški lahko” in izpostavili mačistično obnašanje moških. Spolno nadlegovanje, seksizem, ustrahovanje so le del prizorov, ki jih prikažejo v oglasu. Če so bile določene stvari nekoč sprejmljive, se skozi čas spreminja tudi dojemanje tega. In to so zelo dobro prikazali.
Vendar so odzivi precej drugačni, kot so verjetno pričakovali – v komentarjih obiskovalci pogosto omenjajo, da gre za “feministično propagando”. Taisti ljudje tudi grozijo, da bodo bojkotirali njihove izdelke in drugi celo pričakujajo opravičilo podjetja Procter & Gamble. Očitno so se našli v oglasu in sedaj je potrebno ustvarjati teorije zarot.
Določeni ljudje si pač demokracijo predstavljajo malce po svoje in ko jim nastaviš ogledalo – resnica boli. Kljub negativnim kritikam pa je ta oglas odprl razpravo o točno tej temi, ki jo režiserka Kim Gehrig (Somesuch), ki je kreirala tudi kampanjo This Girl Can, naslavlja.
p.s.: seveda so se tudi v Sloveniji našli mediji, ki so v tem oglasu videli napad na vrednote “pravega” moškega in tudi komentarji na določenih portalih so obupni …
For the men upset about the #GilletteAd ….. pic.twitter.com/v9dgZNfioo
— Gypsy Girl (@skyyholmes) January 16, 2019
Holy cow, I finally watched the #GilletteAd — I would like to thank everyone who is angered by this ad for speaking out, so the rest of us know who the awful humans are.
— Neal Obermeyer (@nealobermeyer) January 17, 2019
Any guy that has a problem with the #GilletteAd really needs to reevaluate themselves. That commercial never once attacked our gender, it wasn't even volatile in nature. If you were offended then maybe you should really think about what it is that you stand for
— Black_Stallion (@jeremyethornton) January 17, 2019
My response to men who are outraged over the #GilletteAd pic.twitter.com/dLvpzXdKXd
— Vanessa Daves-Poarch (@vanessadaves) January 17, 2019
#GilletteAd: hey you guys should probably stop bullying each other and harassing women
Grown-Ass Men: yo what the FUCK is this liberal propaganda??? I’m never using Gillette again!!
— krispy ☃️ (@krisintheabyss) January 16, 2019
This should not need to be said, but for the younger, less experienced women about the place:
If a guy hates this #GilletteAd, don't date him. He's not worthy.
— Robyn D (@KoparaFallsKid) January 16, 2019
So basically telling men to do a better job at raising good boys, treat women with respect and also set better examples is why they're triggered. Makes sense. If you're foaming at the mouth about that, this ad was definitely made for you. #GilletteAd
— Maggie🇳🇬🍀 (@n_k_e_s_e) January 16, 2019
I saw people were offended by the #GilletteAd and thought I would watch it to see what is so offensive about it. I found nothing. It was against bullying and sexual harrassment. What is so offensive about the ad.
— P is for Positivity (@Posigivity) January 16, 2019
Problem oglasa je, da je FEMINISTIČNO naravnan, kot oglaševalec lahko povem, da narediš viralno kampanjo samo z določenimi stereotipi, ki jih majhen del množice podpira. To pomeni, da narediš reklamo, ki je feministično usmerjena in pričakuješ velik negativni odziv, saj veš da predrage žiletke kupujejo ženske in bodo še naprej imele sprane možgane. Ti sprani možgani pa ponavadi delajo zelo, zelo dobro reklamo, saj tako verjamejo v to, da delajo dobro.
Trenutno delnica pada. Jaz osebno razumem zakaj, so to naredili. Ni to prvi primer, ne zadnji. Važno je, da jim prinaša denar. Če tega ne razumeš Had, potem si preberi kakšno marketinško knjigo. Tudi sam ne podpiram takšnih reklam, kot drugo pa ne kupujem predragih žiletk, zaradi te reklame jih ne bom podpiral.
kaj je feministicnega v tem oglasu?
viralno naredis s stereotipi? a nike dela stereotipne oglasne kampanje? uf, mogoce pa bi ti lahko prebral kaksno knjigo o marketingu, kajti ne bi ti skodovala..
zenske kupujejo ziletke? a to, tako, na pamet pises?
Seveda, da je. Viralno narediš s stereotipi oz. z razmišljanjem, ki ga ima le peščica ljudi. Tako narediš spor. Delam v angleškem podjetju za oglaševanje (mislim, da preseže dosti oglaševalskih podjetij v evropi) in lahko povem, da je zelo velik procent žensk, ki kupuje žiletke zase in tudi za svoje fante.
Sporočilo je čisto napačno. Beri si https://youtu.be/0Dx4t52Xj88?t=66 https://www.youtube.com/watch?v=E5CqMuQTSMQ
Moraš razumeti, da oglas targetira bolj na večje države, ki že imajo ogromne feministične probleme, kot je Amerika, Anglija. Da pride k nam feminizem bo trajalo 2-3 leti, kot je trajalo, da so prišli telefoni in je marsikdo postal zombi.
Ker nimam časa se kregati in dokazovati si na koncu mislim svoje. Seveda pa ti dobro pove, zakaj so šli prav v to smer. It’s all about the $$$. Čeprav prejšne reklame, so bile čisto drugačne, le zakaj. Na koncu : It’s all about $$$
odlicno, da delas v angleskem podjetju. se vedno nikjer nobenih podatkov. saj, ce nekaj trdis, potem lahko to podkrepis s stevilkami?
sedaj smo ze na zelo velikem procentu …
a amerika ima feministicne probleme? a spostovanje, kar je v oglasu izpostavljeno je feminizem?
telefoni so bili v sloveniji zelo zelo kmalu. ce govoriva o umts, ali gsm tehnologiji. ali o katerih telefonih spet na pamet govoris?
viralno naredis z vsebino – in ne zgolj z zgrazanjem, na kar namigujes …
Zelo slaba feministična reklama, čeprav sem ženska :)
kaj pa je feministicnega? to, da se moski so zensk obnasaj spostljivo je feministicno?