Oglas za Gillette, We Believe: The Best Men Can Be, buri duhove. Oglas, ki si ga je v par dneh ogledalo preko 15.000.000 ljudi ima zanimivo razmerje med “like: 371.000” in “dislike: 769.000”. Oglas je odprl marsikatero debat in v njem različni ljudje vidijo različno sporočilo. V bistvu je nastalo zaradi oglasa We Believe: The Best Men Can Be cel kup teorij zarot različnih skupin.

V oglasu so zamenjali slogan podjetja Gillette – “Najboljše, kar moški lahko dobi” v “Najboljše, kar so moški lahko” in izpostavili mačistično obnašanje moških. Spolno nadlegovanje, seksizem, ustrahovanje so le del prizorov, ki jih prikažejo v oglasu. Če so bile določene stvari nekoč sprejmljive, se skozi čas spreminja tudi dojemanje tega. In to so zelo dobro prikazali.

Vendar so odzivi precej drugačni, kot so verjetno pričakovali – v komentarjih obiskovalci pogosto omenjajo, da gre za “feministično propagando”. Taisti ljudje tudi grozijo, da bodo bojkotirali njihove izdelke in drugi celo pričakujajo opravičilo podjetja Procter & Gamble. Očitno so se našli v oglasu in sedaj je potrebno ustvarjati teorije zarot.

Določeni ljudje si pač demokracijo predstavljajo malce po svoje in ko jim nastaviš ogledalo – resnica boli. Kljub negativnim kritikam pa je ta oglas odprl razpravo o točno tej temi, ki jo režiserka Kim Gehrig (Somesuch), ki je kreirala tudi kampanjo This Girl Can, naslavlja.

p.s.: seveda so se tudi v Sloveniji našli mediji, ki so v tem oglasu videli napad na vrednote “pravega” moškega in tudi komentarji na določenih portalih so obupni …

6 Responses to Gillette / We Believe: The Best Men Can Be / oglas, ki buri duhove in marsikdo se je našel v njem

  1. Zxy says:

    Problem oglasa je, da je FEMINISTIČNO naravnan, kot oglaševalec lahko povem, da narediš viralno kampanjo samo z določenimi stereotipi, ki jih majhen del množice podpira. To pomeni, da narediš reklamo, ki je feministično usmerjena in pričakuješ velik negativni odziv, saj veš da predrage žiletke kupujejo ženske in bodo še naprej imele sprane možgane. Ti sprani možgani pa ponavadi delajo zelo, zelo dobro reklamo, saj tako verjamejo v to, da delajo dobro.

    Trenutno delnica pada. Jaz osebno razumem zakaj, so to naredili. Ni to prvi primer, ne zadnji. Važno je, da jim prinaša denar. Če tega ne razumeš Had, potem si preberi kakšno marketinško knjigo. Tudi sam ne podpiram takšnih reklam, kot drugo pa ne kupujem predragih žiletk, zaradi te reklame jih ne bom podpiral.

    • had says:

      kaj je feministicnega v tem oglasu?

      viralno naredis s stereotipi? a nike dela stereotipne oglasne kampanje? uf, mogoce pa bi ti lahko prebral kaksno knjigo o marketingu, kajti ne bi ti skodovala..

      zenske kupujejo ziletke? a to, tako, na pamet pises?

      • Zxy says:

        Seveda, da je. Viralno narediš s stereotipi oz. z razmišljanjem, ki ga ima le peščica ljudi. Tako narediš spor. Delam v angleškem podjetju za oglaševanje (mislim, da preseže dosti oglaševalskih podjetij v evropi) in lahko povem, da je zelo velik procent žensk, ki kupuje žiletke zase in tudi za svoje fante.

        Sporočilo je čisto napačno. Beri si https://youtu.be/0Dx4t52Xj88?t=66 https://www.youtube.com/watch?v=E5CqMuQTSMQ

        Moraš razumeti, da oglas targetira bolj na večje države, ki že imajo ogromne feministične probleme, kot je Amerika, Anglija. Da pride k nam feminizem bo trajalo 2-3 leti, kot je trajalo, da so prišli telefoni in je marsikdo postal zombi.

        Ker nimam časa se kregati in dokazovati si na koncu mislim svoje. Seveda pa ti dobro pove, zakaj so šli prav v to smer. It’s all about the $$$. Čeprav prejšne reklame, so bile čisto drugačne, le zakaj. Na koncu : It’s all about $$$

        • had says:

          odlicno, da delas v angleskem podjetju. se vedno nikjer nobenih podatkov. saj, ce nekaj trdis, potem lahko to podkrepis s stevilkami?

          sedaj smo ze na zelo velikem procentu …

          a amerika ima feministicne probleme? a spostovanje, kar je v oglasu izpostavljeno je feminizem?

          telefoni so bili v sloveniji zelo zelo kmalu. ce govoriva o umts, ali gsm tehnologiji. ali o katerih telefonih spet na pamet govoris?

          viralno naredis z vsebino – in ne zgolj z zgrazanjem, na kar namigujes …

  2. Anja says:

    Zelo slaba feministična reklama, čeprav sem ženska :)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.