Salma Hayek je te dni v Rovinju na snemanju novega filma. Cristiano Ronaldo pa preživlja velikonočne praznike v Dubrovniku. Tuji mediji z veseljem objavljajo te informacije, kar pomeni brezplačno promocijo za Hrvaško. V Sloveniji pa STO plačuje National Geographic da piše o nas …
- Dubrovnik, Šibenik, Zadar / 3 ure za eno mesto v Dalmaciji sredi največje sezone
- Kako veš, da se pričenja poletje in “migracije” na Hrvaško / po naslovih novic v naših medijih
- Rovinj – fotografije – Rovinj – photos
Salma Hayek je včeraj na Instagramu objavila fotografijo iz Rovinja, prav tako pa tudi z nabiranja tartufov. Predvidevam, da vsebina ni sponzorirana, ampak gre dejansko za navdušenje igralke nad Hrvaško, ki je poročena z miljarderjem, ki je primaknil zajeten kupček denarja za obnovo Notre Dame. Njegovo premoženje je vredno preko 30.000.000.000 dolarjev (30 milijard).
Tudi Cristiano Ronaldo verjetno ni prišel v Dubrovnik, ker bi mu to sponzorirala Hrvaška turistična skupnost, ampak se je za to odločil sam. Zaenkrat še ni objavil fotografije iz Dubrovnika na Instagramu, vendar je že podatek, da se nahaja v Dubrovniku več kot dovolj zanimiv za medije, ki poročajo o tem.
Tako se dela promocija. Ko za to, da drugi pišejo o tebi, ne plačaš ničesar. Za razliko od STO, ki plača National Geographicu zajeten kup denarja, da piše o Sloveniji. Ko v Slovenijo vabijo influensarje, ki sicer še nikoli niso bili v Sloveniji, da objavijo kakšno slikco, ki dobi par deset lajkov … Ker tako se gre promocijo Slovenija. Že dolgo časa namreč opažam, da je našim krovnim organizacijam bolj malo mar za domače goste – da se za Slovence v Sloveniji pač ne splača delati promocije, čeprav je število teh turistov zelo veliko.
Pri STO se raje vsako leto znova navdušujejo nad 5-zvedičnimi doživetji – to mantro poslušam že predolgo in še vedno se ni nič zgodilo. Mogoče bi lahko STO začel razmišljati še kaj izven te ideje, ki jim jo je očitno nekdo zelo dobro prodal in mogoče bi celo začeli razmišljati, da pozabljajo na domače goste in bi kakšen cent lahko investirali tudi v promocijo Slovenije v Sloveniji.
Ampak to bi bilo verjetno za njih že veliko preveč, saj se s tem ne morejo tako pohvaliti, kot se lahko, da influensarji na stroške STO obiskujejo Slovenijo in objavljajo fotografije Slovenije na svojih družbenih omrežjih. Mogoče bi bilo smiselno, če bi STO kdaj objavila linke do vseh teh influensarjev, kajti resnično me zanima po kakšnem ključu jih izbirajo in jim plačujejo vse stroške, da pridejo v Slovenijo – in seveda tudi njihov “impact” na število obiskovalcev, ki zaradi njih pridejo v Slovenijo.
Po eni strani se pritozujes ker nimamo restavracije z Michelinovo zvezdico, po drugi strani pa kurcas STO ker oglasuje petzvezdicne zadeve?
da. seveda.
michelin je priznan in ljudje ga cenijo. “nasa” 5-zvezdicna dozivetja pa so samo “gradovi v oblakih”, ki jih postavlja sto …
Michelinove zvezdice unicijo vec restavracij kot pa pohlepni poslovnezi ali pa slaba turisticna ponudba.
bullshit. s koliko lastniki michelinovih zvezdic si govoril na to temo?
ne bos verjel, ampak jaz sem dejansko o tej temi razpravljal s chefi in nihce ni potrdil tvojih navedb. v bistvu ravno obratno – michelinove zvezdice so jim ne samo v ponos, ampak tudi so merilo za standard.
lahko pa kaj argumentiranega dodas na to temo – stevilo unicenih restavracij z michelinovo zvezdico recimo
Na ladji pa so kuhali še Anthony Genovese, ki ima v Rimu restavracijo Ristorante il Pagliaccio z dvema Michelinovima zvezdicama.
Z Anthonyem Genovesem sem se pogovarjal precej časa ravno o Michelinovih zvezdicah – on ima dve, vendar si želi tretjo. In ko sem ga spraševal o pritiskih in vsem ostalem, ki vsaj po prepričanju večine Slovencev sledijo tem ocenam, mi je odgovoril zelo preprosto. Da si želi še tretjo zvezdico in da je z zvezdicami tako – če nisi pripravljen na to, predvsem pa, če nimaš konstantne kvalitete hrane in tudi osebja, potem pač nisi pripravljen za Michelina. Če se trudiš za to, da so gostje zadovoljni, potem se ne spremeni veliko, predvsem pa je preveč zgodb o slabostih Michelinovih zvezdic.