Če mi je včeraj padel v oči plakat #hatebetter, potem danes nadaljujem z oglasom za DOM – Domovinsko ligo. Očitno so se odločili, da štartajo s populizmom – vendar so se tega lotili na precej napačen način. Na njihovem oglasu je “slogan” ne obrni hrbta domovini. Ampak vse, kar je opazno na oglasu je rit ženske – so mogoče želeli sporočiti, da domovini pokaži rit?
- EU volitve / 26. maj 2019 / programi strank na spletu #tokratgremvolit
- Domovinska liga / nova desna, domoljubna in populistična stranka
- Bernard Brščič je v bistvu Bernard Brščić in ima očeta Anđela Brščića / kje je tukaj TEŠ6?
Oglasi za politične stranke so vedno dvorezen meč. Če niso provokativne, niso zanimive, če so provokativne, pa so lahko precej hitro napačno razumljene. In tale prispodoba z ritjo in DOMom sodi bolj v kategorijo bizarno, kot pa karkoli drugega.
Verjetno se je oblikovalcu zdela ideja, da bo rit na billboardu, več kot briljantna. In mogoče je tako končno lahko uresničil svojo željo. Ampak za oglas za politično stranko pa nekako ni najboljše, namreč potencialni volivci si lahko to interpretirajo:
- naša stranka je v riti
- ker nimamo drugih argumentov, vam ponujamo rit
- ne obrni hrbta domovini – pokaži ji rit
- DOM = rit
Vsak ima sicer lahko svojo interpretacijo, ampak mene dejansko zanima kaj je oblikovalec razmišljal, ko je tole spravil skupaj. Ima kdo kakšno idejo?

Jaz plakata sploh prebral nisem, ampak sem takój, ko sem videl sliko, odhitél na fitnes. Ker taki plakati so ponavadi za fitnes. :(
ali pa proteine :)