VALÚ je pametna denarnica, ki jo uvaja Telekom Slovenije in ekosistem za nakupovanje, naročanje, plačevanje … VALÚ bo na trgu nastopal kot samostojna blagovna znamka Telekoma Slovenije in omogoča takojšnje plačilo oziroma prenos sredstev med dvema fizičnima uporabnikoma računa VALÚ (Person to Person – P2P), plačilo prek POS ali mobilnega terminala trgovca (Person to Merchant – P2M) ter plačilo nakupov, opravljenih prek spleta (Person to eMerchant – P2Em).
- Otvoritev trgovine Primark v Citypark Ljubljana / video in fotografije
- Nakup vozovnice za vlak online / e-ticketing / Slovenske železnice omogočajo spletni nakup vozovnic
- Mobilna aplikacija Urbana uporabnikom Urbane omogoča vožnjo z avtobusi LPP, parkiranje, prevoz z vzpenjačo in BicikeLJ
Z VALÚ je omogočeno plačevanje na preko 3.000 prodajnih mestih po vsej Sloveniji, kjer je bilo že doslej omogočeno plačevanje z Moneto. Plačila lahko izvedete na več načinov: DOV (plačevanje s klicem), s številčno kodo VALÚ, plačilo s QR-kodo in z NFC-tehnologijo.
- www / https://www.valu.si/
- android / https://play.google.com/
- ios / https://apps.apple.com/
E-denar si lahko na svoj VALÚ račun hitro in enostavno naložijo z VALÚ Moneto (kakor se je preimenovala dosedanja storitev Moneta), s plačilno kartico ali pa si znesek nakažejo s svojega bančnega računa (TTR). S svojega računa VALÚ si lahko sredstva v Telekomovih centrih tudi dvignejo ali jih nakažejo na svoj TRR-račun, si razdelijo račun ali pa pametno denarnico VALÚ povežejo z drugimi aplikacijami, kot je, na primer, aplikacija za kartice ugodnosti različnih trgovcev ipd.
Za uporabo pametne denarnice VALÚ si uporabniki s spletne trgovine Google Play ali App Store na mobitel prenesejo aplikacijo VALÚ. Sledi registracija prek mobilne številke (velja za vse slovenske mobilne številke) in e-naslova, s čimer uporabniki pridobijo osnovni profil, ki ga lahko kadarkoli nadgradijo v naprednega. Po uspešno izvedeni registraciji uporabniki na svoj račun VALÚ naložijo e-denar in plačujejo, dokler imajo na njem dobroimetje.
Identifikacija uporabnika poteka prek uporabniškega računa VALÚ, ki je vezan na mobilno številko in e-naslov uporabnika, pri uporabi naprednega profila, ki omogoča polno funkcionalnost, pa se lahko uporabnik identificira z videoidentifikacijo, s prijavnimi podatki za Moj Telekom, z digitalnim potrdilom, ki ga že ima na svojem osebnem računalniku, ali osebno v Telekomovem centru.
