International Air Show Maribor 2008 - letališče Edvard Rusjan Maribor - fotografije 34 International Air Show Maribor 2008 - letališče Edvard Rusjan Maribor - fotografije 34

Adria Airways / Če je nekdo ziheraš in ne prenese, ko ne gre vse po planu, potem je bolje, da ostane doma

“Če je nekdo ziheraš in ne prenese, ko ne gre vse po planu, potem je bolje, da ostane doma.” Besede osebe, ki v družbi Adria Airways  dela v sektorju za stike s potniki in jih je izrekla na včerajšnji novinarski konferenci, ko so se v letalski družbi odločili, da bodo končno začeli komunicirati. No, na tiskovni konferenci niso povedal nič, so pa našli sto in en razlog zakaj jim ne gre, zakaj prihaja do zamud, zakaj ne plačujejo plač zaposlenim …

Adria Airways je bil nekoč naš letalski prevoznik. Vlade so vanj vlagale denar, vendar jim ni šlo vedno vse po planu. Kasneje se je vlada odločila, da proda Adrio Airways. Novi lastnik ni ravno najboljši lastnik, saj odpoveduje lete, prihaja je do zamud, prihaja je do nezadovoljsta potnikov, kot tudi osebja, ki dela veliko več od predpisanega časa.

Adria Airways je namesto da bi komunicirala o svojih težavah in reševala pritožbe potnikov, raje bila tiho. Težave so se kopičile in potniki so nezadovoljstvo nad družbo zlivali na družbenih omrežjih – kjer pa ni bilo nobenega odgovora. Še več. Podjetje ni reševalo zakonskih obveznosti do potnikov, ki so zaradi njihove družbe zamujali, ali pa pač preprosto niso poleteli.

Včeraj je potekala na sedežu podjetja tiskovna konferenca, kjer so “razložili” vse dogajanje. No, kot pričakovano niso povedali nič. So pa našli kup razlogov pri drugih, da se jim dogajajo stvari, ki se jim dogajajo. In ko sem bil prepričan, da sem videl že vse, je oseba, ki je zaposlena v sektorju za stike s potniki izjavila izjavo, ki jo bo verjetno zaznamovala do konca življenja. Mogoče se je njej v tistem trenutku zdela ta izjava oh in sploh, vendar je realnost povsem drugačna. In če nekdo v letalskem prevozniku razmišlja tako, potem ni nič čudnega, da je znotraj podjetja vse narobe.

Draga Zala, danes je nov dan. In mogoče si imela dovolj časa, da si razmislila o svojih besedah. Če še vedno verjameš, da je tvoja izjava primerna, potem je verjetno problem v nas potnikih, ki ne razumemo tega – jaz sem bil prepričan, da so letalske družbe in letalski promet namenjene temu, da nas iz točke A v točko B pripeljejo v določenem času in znotraj določenih časovnih okvirjev. Je pa res, da ne letim vsak dan in da se seveda lahko dogajajo tudi zamude. Ampak ne na vsakem letu in ne vsak dan, kot se recimo dogaja Adrii zadnja leta.

In še to draga Zala. Mogoče naslednjič vseeno premisliš preden izrečeš kakšno takšno kolosalno neumnost in pokažeš svoj nespoštljiv odnos do potnikov. Ampak očitno je takšna postala vaša poslovna praksa in očitno je to v DNKju podjetja. Naslednjič predlagam, da na tiskovni konferenci poveš, da te briga za potnike, saj so si sami krivi, da letijo z Adrio Airways. Ta stavek bo verjetno vseboval precej resnice, predvsem pa bo pokazal odnos, ki ga zadnja leta gojite do svojih potnikov, ki vam v končni fazi dajejo tudi denar za plače.

Če je bila vaša investicija v letalskega prevoznika mimosunek, pa naj ne bomo kolateralna škoda potniki, ki smo vseeno odvisni od letalskega prevoznika.

  1. Dragi avtor,
    Toliko veliko neresnic oziroma pol resnic v slabem, slovnično nelekturiranem pisanju nisem zasledil ze dolgo. Najprej naj povem, da nemški lastnik za svoje zaposlene s točnostjo plače vsak mesec poskrbi veliko bolje kot prejšnji, slovenski. To, da podjetje svojih potnikov ne odpelje na destinacijo s pokvarjenim letalom, se mi prav tako zdi zelo spodbudno. Konec koncev so pri Adriji zaenkrat edini, ki izpolnjujejo vse zahteve Lufthansa groupa glede varnosti in splosne operacije in tako lahko letijo tudi njihove lete. Ni kar tako, kajne? Ostali pisci o konferenci, so bili veliko bolj nepristranski, ter so slišali se kaj drugega, mogoče bolj pomembnega za potnika v prihodnosti.
    Kar se pa tiče drage Zale – resnica nas boli očitno, zato moramo svoje frustracije ob tem 9belodaniti na spletnih medijih. Mislim, da bi se moral letos odpovedati tudi svojem počitnikovanju na Hrvaškem, saj bodo hude zamude na nasih cestah. Kot ponavadi, samo da to pa nikogar ne moti. Ljuba preproščina.
    LP, JP700

    1. kaj si hotel povedati? da moras sanirati skodo, ki jo je zala storila podjetju? no, ni ti uspelo.

      place niso redne, saj to ni skrivnost in izplacila zamujajo. super, da izpolnjujejo vse zahteve glede varnosti – potniki pac ne pridejo do svojih destinacj – to je ta varnost in skrb za njih, kajne?

  2. JP700, trol v službi AA, dela jih tam bolj malo, večinoma so to operativci. Pisarniških moljev ki nimajo niti približno pol dekagrama znanja o tem, kako se vodi letalski posel je tam na tone. Preverjeno.

  3. 12 urna zamuda,let planiran 12.40 odpovedan. Poleteli ob 00.15 ponoci. 2 otroka-7 in 4 leta, 70 let stara gospa+4 osebe cakali 12 ur.

Komentarji so zaprti.