Verjetno nisem edini, ki mu je pozornost pritegnil “billboard oglas” za Rimske Terme, kjer je v prvem planu ženska rit na dolgih nogah, ki so na zelo visokih petkah ob bazenu in izzivalna deklica, ki ima precej bujno oprsje.

Sam trdim, da oglaševanje že dolgo ni več seksi. Je pa lahko zelo seksistično. Tudi v tem primeru. Ok. Razumem, da je najlažje pritegniti pozornost z ritjo – preizkušena metoda, ki deluje tako na Instagramu, kot tudi očitno v realnem svetu. Moški pač radi pogledamo žensko rit. In s tem oseba na fotografiji postane zgolj objekt poželenja. V bistvu ne ona, ker se ne vidi njenega obraza, ampak zgolj rit. Mogoče gre celo za isto osebo in so naredili zgolj montažo skupaj.

Seveda lahko ta oglas interpretiramo tudi drugače. Drage ženske, pridite k nam in se sprehajajte ob bazenu v visokih petkah – ker pa zopet ni ok, kajti v tem primeru je zelo veliko varnostno tveganje, da se tej osebi karkoli zgodi ob bazenu. Takšne prizore ponavadi vidimo zgolj v filmih, realnost je ponavadi malce bolj kruta.

Seveda obstaja še tretja možnost – ustvarjalec oglasa ni pomislil na to da smo v letu 2019 precej bolj občutljivi na takšne stvari kot smo bili leta 1960. In verjetno se mu je zdela to rešitev s katero bo dobil kakšno nagrado na oglaševalskem festivalu v tujini. Ker pač gre za rit. In to je #topshit.

Kljub temu, da bo verjetno marsikdo pomislil ob tem, da je oglas dosegel svoj namen – da sedaj pišem o njem. Pa je to res nekaj dobrega? Ali pa bi bilo boljše, če bi Rimske Terme pohvalil, ker bi bil navdušen nad obiskom pri njih?

So Rimske terme v riti oglasevanje je lahko tudi seksisticno

So Rimske terme v riti oglasevanje je lahko tudi seksisticno

One Response to So Rimske Terme v riti / oglaševanje je lahko tudi seksistično

  1. boris says:

    Sem se kopal tam, super je bilo. super reklama, še več takih

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.