Pred dnevi sta se na tviterju pojavili dve fotografiji istega kanuja iz kataloga, ki ga prodaja Lidl. Cena kanuja v katalogu v Avstriji je 199 evrov, v Sloveniji pa 279 evrov. In to je povzročilo precej mešanih odzivov, vendar je večina šla v napad Lidla in zahtevala odgovore o tem!

Piše se leto 2019. Trgovska podjetja niso dobrodelne organizacije in same postavljajo ceno produktov. Če so včasih bile cene določene centralno, temu sedaj ni več tako. Jaz dejansko nimam problema s tem, da je nek izdelek v Avstriji, kljub višjemu standardu cenejši. Če želim privarčevati, potem se bom zapeljal z avtom čez mejo in kupil izdelek.

Glede na vse odzive in pozive Lidlu proti tem različnim cenam se mi zastavlja preprosto vprašanje. Ali si želimo imeti cene narekovane iz Bruslja? Bi bilo to potem boljše?

Vsak, ki hodi po tujini bo lahko ugotovil, da so cene izdelkov različne po državah. Tako ima Ikea različne cene na Hrvaškem kot v Italiji, ali pa Lidl v Nemčijo kot v Sloveniji. Nekatere so višje, druge nižje. In v tem primeru gre za kanu! Kdo hudiča bi kupil kanu v Lidlu, sem se najprej vprašal – pa verjetno se najde marsikdo in to vprašanje sploh ni na mestu.

Je pa na mestu vprašanje, če si podjetje ne sme samo postavljati cen izdelkov? Vsak ima možnost, da preskoči trgovino, kot ima tudi vsak možnost, da napiše svoje mnenje o tem na družbena omrežja.

Glede na to, da se je tudi v preteklosti že pojavilo podobno vprašanje glede izdelkov, ki so bili v Avstriji cenejši kot v Sloveniji je vse skupaj dokaj preprosto. Ne gre za zaroto. Gre pa za veliko faktorjev, ki jih podjetju sploh ni potrebno razlagati.

Vsak, ki prodaja izdelke na trgu jih prodaja s svojo maržo in ta je odvisna od veliko faktorjev. In ti faktorji so pomembni podjetju in niso stvar razprav javnosti. To, da nekdo ob tem poziva EU komisijo, da se bi ukvarjala s ceno kanuja v katalogu pa že meji na fantastiko.

Če bi se kdo znašel, bi šel v Avstrijo po kanuje in jih potem pred Lidli v Sloveniji prodajal po nižji ceni kot so v naših Lidlih. Ali pa bi šel v Avstrijo ponj, če si ga že tako želi. Razumem, da je poletje. In da bi vsi radi vse regulirali – celo sam sodim v to kategorijo. Ampak hudiča, v poslovno politiko podjetij pa se ne bi bilo potrebno vsakomur spuščati. In ja, vsak ima možnost, da ne gre več v trgovine, ki so mu predrage, ali pa nimajo cen enakih po celem svetu in vsak ima možnost da izrazo svoje ogorčenje nad cenami. Na koncu pa podjetje določi ceno in verjetno vedo zakaj je takšna kot je.

6 Responses to Po kanu v Lidl / v katalogu v Avstriji 199 evrov, v Sloveniji 279 evrov / kje je problem?

  1. Takole says:

    Na ta način Lidl zgublja zaupanje slovenskih kupcev. Zaenkrat še jim to še splača… Po čigavi zaslugi??

  2. NightLord says:

    Se pravi je tvoj zapis o tem kako identične napolitanke Manner stanejo 2x toliko na Petrolu kot v Hoferju popolnoma mimo? ;)

    • had says:

      ha. dobra. mi je vsec ta primerjava, ki ravno izpostavi to – ker vem za ceno imam moznost izbire. posledicno je na meni, ce bom placal dvakrat vec ali pa bom sel v drugo trgovino.

      prav je, da se opozarja, neumno pa se mi zdi pozivanje podjetja, da naj zniza cene :) vsaj ne spomnim se, da bi jaz petrol pozval k temu :)

  3. Ali says:

    Dejstvo je, da smo slovenci tako pohlevni in naivni, da pač plačamo več, če tako od nas zahtevajo. Če stane npr. pivo Staropramen v češki trgovini (ne pri kakšnemu dilerju na črno) 50 cenrov, pri nas pa v Hoferju 95 centov, to ni zgolj naključje. Naši trgovci si pač več pospravijo v svoj žep.

Leave a Reply to NightLord Cancel reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.