Kaj je #nedovolisipogrešati? Verjetno ste v zadnjem času opazili billboarde in oglase za #nedovolisipogrešati? Sicer jih je v osrednji Sloveniji precej manj kot pa v okolici Celja, pa vendar so tudi meni padli v oko. Še posebej, ker je njihov “budget” za oglaševanje očitno precej velik.
- Bolšji sejem Ljubljana – bolšjak
- #hashtag v oglaševanju / #wtf
- Merkur Zavarovalnica #nareditenekajzase / uporaba hashtaga na billboardih
Ker me je zanimalo, kaj se skriva za akcijo #nedovolisipogrešati, sem šel najprej preveriti Whois rezultate za domeno https://nedovolisipogresati.si/:
Organizacija: Celjski sejem, druzba za organiziranje in prirejanje sejmov, sportnih in kulturno zabavnih priredit. Kar odgovori na vprašanje zakaj je v Celju toliko teh billboardov.
Pogledal sem še spletno stran – narejena na WordPressu, vendar je tema BeTheme, torej ni kakšna “custom”, kjer bi videl kdo stoji za tem.
Glede na to, da vse klike beležijo preko UTMjev, mi je bilo zanimivo pogledati kako jih označujejo: denis-mos-dom. Hm. Ok, Denisa odstranim, ampak MOS – Mednarodni obrtni sejem.
In sem šel na njihovo spletno stran. In odgovor je bil na dlani. MOS ni le MOS DOM, MOS so tudi 4 drugi sejmi, ki sočasno potekajo na sejmišču. Vse lahko obiščete le z eno karto!
Glede na to, da imajo 5 področij, ki si jih ne smete dovoliti pogrešati – gre verjetno za ta sejem. Mos Dom, Mos Turizem, Mos Tehnika, Mos B2B, Mos Plus.
Še par centov o akciji. Glede na to, da gre za črno barvo, ki je nosilna, se mi zdi tole precej čudno. MOS je vseeno precej bolj pisan sejem. In bil sem prepričan, da gre za kakšno ozaveščanje o boleznih, ali pa medsebojnih odnosih.
Lahko pa se tudi motim in ne gre v tem primeru za MOS, ampak za karkoli drugega. Čez 6 dni bo razkrito …