Danes so zaposleni v podjetju Adria Airways na Facebooku objavili čustveno pismo, kjer so med drugim zapisali: 558 nas je, vsak s svojim obrazom, imenom in zgodbo. Na prvo žogo nas povezuje to, da vsi skupaj dnevno zagotavljamo, da naša letala potnike varno pripeljejo do cilja. Nismo le piloti in stevardese, smo tudi operativni center, zemeljske službe, komerciala, klicni centri, podporne službe. 558. Vsak od nas je ključen člen v tej verigi odgovornosti in zaupanja in nihče ni sam sebi namen. 558. Jaz sem si ob tem zastavil preprosto vprašanje – gre zgolj za pritisk na državo, da odpre mošnjo in pomaga Adrii Airways?

Vem. Nesramen sem, da sem pomislil na kaj takšnega. Ja, podjetje Adria Airways niso samo lastniki – sklad 4K Invest, ampak so tudi zaposleni, ki so že vrsto let lojalni družbi in ki se trudijo po svojih močeh, da bi pomagali družbi, ki jim daje kruh. Ni mi vseeno za zaposlene, kot mi ni bilo za vse ostale zgodbe, ko so ljudje izgubili svoje službe zaradi neumnih odločitev politike in nastavljenih “managerjev”. Tudi Adria Airways je bila odličen poligon za “plenjenje” in marsikdo si je krepko “omastil” brke. V nekih drugih časih je bilo tudi zelo cenjeno, predvsem pa dobro plačano delo stevardese in vsega ostalega osebja znotraj Adrie Airways.

Vendar se po drugi strani zavedam, da je bila Adria Airways že od nekdaj podjetje, ki smo ga bogato “sofinancirali” davkoplačevalci. Razmere na trgu pač niso bile najboljše za domačega prevoznika in njihove cene niso bile konkurenčne s cenami ostalih, cenejših letalskih prevoznikov. Ljudje pač izbiramo po zmožnostih svojih denarnic in če imamo možnost najti cenejši prevoz, ga bomo tudi uporabili.

Predvsem pa je bil problem Adrie Airways zadnje mesece pomanjkanje komunikacije. Ko je podjetje v krizi, je precej pomembno, da podjetje komunicira. Da obvešča potnike o tem kaj se dogaja z njihovimi poleti, da obvešča zaposlene o razmerah, ki so na trgu. Adria Airways pa se je zavila v molk. Informacije so bile skope, razočaranje in jeza potnikov pa velika – saj nisi mogel planirati ničesar, ker nisi niti vedel, če bo letalo naslednji dan poletelo na ciljno destinacijo. Da o vseh odškodninah zaradi zamud in prestavitev letov niti ne izgubljam besed.

Škoda, ker pod tem pismom zaposlenih ni podpisa osebe, ki ga je napisala. Zanima me namreč, če gre za pritisk na državo, kot sem že zgoraj omenil, saj je bilo vseeno objavljeno na facebook strani Adria Airways, ki zadnje čase zelo malo komunicira preko družbenih omrežij, ali pa si je nekdo od zaposlenih znotraj družbe vzel možnost in to objavil. Seveda lahko vsak po svoje vidi to, sam pa sem vedno znova previden.

Mogoče pa bi lahko “ušesa” navili tistim ljudem, ki so se odločili, da prodajo Adrio Airways skladu 4K Invest, ki očitno ni bilo sposobno voditi letalske družbe. Predvsem pa se ni znalo soočiti s situacijo – glede na to, da so znotraj podjetja ljudje, ki so že vrsto let v tem poslu, bi lahko tole spodnje pismo prišlo precej prej v javnost. Tako pa imam občutek, da gre zgolj za pritisk na javnost in pritisk na državo …

Če vam je bila objava všeč, potem se lahko naročite na moj YouTube kanal, “všečkate” Facebook stran, ali pa mi sledite na Twitterju.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.