Odgovor na vprašanje iz naslova je ne. STO se pač raje odloči za nasičene barve, “shiny happy people”, čudovito naravo in “popolnost”. Kot vsi ostali, ki stavijo na prežvečene in preizkušene recepte, ki pa na žalost niso več zanimivi. So pa sami sebi namen in za njih gre neskončno veliko denarja. Našega. No, Norveška se predstavlja na malce drugačen način – Visit Norway: “We Have Survived Nature For Ages”
- Skok v Sočo in razmišljanje o turizmu in uničevanju narave v dolini Soče
- Kaj nam ponuja Avstrija in njihov turizem?
- Kam v hribe / 10 idej za aktivno preživljanje časa v gorah
Gre za drugačno cinematografijo. Gre za drugačne prizore. Gre za povsem drugačne barve. Gre za zgodbo, ki je nismo navajeni. Pa vendar je pomembna zgodba – saj o tem poslušamo že vrsto let, da zgodbe prodajajo. In tale zgodba je mene navdušila. Je iskrena. In je temačna. Eno z drugim ima velik učinek. In vzbudi zanimanje. Pri čudovitih prizorih narave se to pač ne more zgoditi …
Ni prva takšna oglasna kampanja. In verjetno tudi ne zadnja. Škoda, ker pri nas ni nikogar, ki bi imel jajca in bi upal na takšen način predstavljati Slovenijo.