V Galeriji Equrna, v centru Ljubljane, se je minulo nedeljo odvijal t.i. “Escape room”, katerega cilj je bil državljane ozaveščati o potrošniških pravicah in njihovem uveljavljanju. Tema sobe pobega so bile potrošniške pravice, igralci pa so imeli možnost izbire med štirimi različnimi scenariji, skozi katere so spoznali štiri različne potrošniške pravice.
- Imaš prav #yourEUrights / kampanja, ki potrošnike seznanja s pravicami, ki jih imajo v Evropski uniji
- Izdelke kupljene preko spleta lahko vrneš v roku 14 dni po prejemu in dobiš vrnjeno kupnino
- SLO COMIC CON / konvencija Na meji nevidnega / predstavitev kampanje EU “Imaš prav”
Zanimiva vsebina, atraktiven dizajn in moderna zasnova so k sodelovanju pritegnili več kot 100 udeležencev, obisk pa je bil za vse udeležence brezplačen. V okviru kampanje »Imaš Prav« želi Evropska komisija vključiti in informirati mlade potrošnike o njihovih pravicah v EU.
Tako so v nedeljo obiskovalci poskušali rešiti zabavne igre, povezane z vprašanji potrošnikov in njihovih pravic ter “odkleniti pravice”, s katerimi so se odprla vrata sobe za pobeg, za katerega so imeli na voljo točno 10 minut časa.
Pred prihajajočimi prazniki in pred kratkimi počitnicami so bili številni udeleženci veseli informacij o pravicah, ki jih uživajo kot potrošniki pri nakupu turističnih paketov, mladi pa so se še posebej razveselili informacij o pravicah, ki jih imajo pri nakupih preko spleta ter možnostih menjave banke.
Kampanja #YourEUright promovira pravice potrošnikov v Sloveniji in v drugih državah članicah EU. Kampanja, ki jo je sprožil Generalni direktorat Evropske komisije za pravosodje in potrošnike (DG JUST), se istočasno odvija v 10 državah EU in je namenjena predvsem mladim, starim od 18 do 35 let, Saj ti kažejo interes za tehnologijo in so obenem aktivni uporabniki družbenih omrežij.
Obiskovalcem Sobe pobega Imaš prav je bil po zaključku na voljo tudi strokovnjak iz Zveze potrošnikov Slovenije, ki jim je svetoval in odgovarjal na vprašanja s področja potrošniških pravic v EU, na katere se osredotoča kampanja Imaš prav. Obiskovalci so se obenem seznanili s spletno stranjo kampanje, na kateri so razložene potrošniške pravice, ki jih imamo potrošniki v EU.