Včeraj so mediji objavili informacijo, da bi DUTB in odpuščeni piloti ustanovili novo Adrio – Air Slovenia, ki bi ustvarila 20 mio evrov izgube prvo leto. Da. Prav ste prebrali. S tem naj bi rešili 200 brezposelnih ljudi in spet bi dobili nacionalnega prevoznika. Meni pa se ob tem zastavlja povsem preprosto vprašanje – kdo je tu nor in kdaj se bo ta norija končala?!?

Razumem. Apetiti so veliki. In nova letalska družba bo prinašala izgubo. Ampak ravnokar smo se znebili letalske družbe, pa naši vrli politiki in predvsem “ljudje” v DUTB že snujejo načine kako se bo na novo kanaliziralo denar v prave žepe z nacionalnim interesom.

Ko so ukinjali Adrio smo poslušali takšne in drugačne zgodbe – da bodo dragi leti iz Slovenije, da nihče ne bo hotel leteti z Brnik, da so ure letov drugih letalskih družb povsem nemogoče … No, trg je naredil svoje. Leti iz Slovenije so cenejši, kot so bili z Adrio, vse več letalskih družb leti z Brnika in ure letov so postale že povsem primerne tudi za tiste, ki so najbolj skakali v zrak in “pizdili”.

Ampak očitno to ni ok. Očitno ima DUTB drugačne želje in očitno si spet želimo en tak čudovito uspešen projekt, kot smo jih
že navajeni v Sloveniji.

DUTB ni bil ustanovljen za špekulativne naložbe, ki nimajo nobene veze s samo sanacijo bank! Torej že tukaj nastane problem. Prav tako je bil ustanovljen za 5 let – do leta 2017, vendar mu je Cerarjeva vlada podaljšala rok trajanja do leta 2022. Zakaj? Verjetno niso “oprali” dovolj denarja do leta 2017. Srčno upam, da bo vsaj Računsko sodišče ob predlogu ustanovitve Air Slovenia skočilo v zrak in jim povedalo, da to niso njihove pristojnosti.

Da ne bo pomote. To, da bo podjetje poslovalno z izgubo je povsem normalno. Vendar me skrbi nekaj drugega. Ali je v poslovnem načrtu tudi pokrivanje izgube? Ali pa se bo spet vse skupaj preneslo na “davkoplačevalce”, ki bomo vsako leto metali denar v luknjo, ki so si jo ustvarili posamezniki v spregi s trenutno politiko?

Upam staviti, da bi, če bi bil na oblasti Janez Janša in če bi kaj takšnega predlagal, bi ljudje šli na ceste. Ker ni Janez na oblasti, se ne bo zgodilo nič. Pogledali bomo stran, kot delamo ob vseh ostalih rabotah in s tem znova dokazali, da smo zgolj ovce, ki jih vodijo .. Žalostno, da jaz napišem kaj takšnega, vendar se vsak dan bolj zavedam tega.

To vse skupaj meji že na norost. Na žalost je pa to tudi realnost trenutne Slovenije …

Sedim v letalu in razmišljam / Ryanair

Sedim v letalu in razmišljam / Ryanair

One Response to AIR Slovenia / DUTB bi ustanovil novo Adrio, ki bi ustvarila 20 mio izgube prvo leto

  1. samo says:

    Kompetentni stokovnjaki so leta nazaj sklenili, da je treba Adrijo Airways ohranjat pri življenju, saj država vendar potrebuje nacionalnega prevoznika. In tako so šli iz proračuna miljončki.
    Pride nova vlada, ki posluša nove kompetentne stokovnjake, ki svetujejo, da je treba Adrijo Airways prodat. In Adrijo se je s plačilom novih miljončkov oddalo tujcu.
    Pride nova vlada, ki posluša nove kompetentne stokovnjake, ki svetujejo, da je treba ustanovit novo Adrijo, saj vendar država potrebuje nacionalnega prevoznika.

    Odločevalci nas bodo volilce imeli za norca toliko časa, dokler bodo volitve take kot so, ko v parlament in v vlado pridejo neizvoljeni ljudje. Z razlogom se naše stranke bojijo večinskega volilnega sistema. In z razlogom se tudi spoštovani in cenjeni gospod Matjaž Han boji novega sistema. V nekem intervjuju je izjavil, da če se uveljavi večinski sistem, ne potrebujemo več strank. Ne več spoštovani gospod Han, ljudstvo rabi dobre odločevalce in ne stranke, ki si izmenično delite, kar je še ostalo od Slovenije.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.