Dobra novica za vse ljubitelje kulinarike – Michelinov vodnik in Michelinove zvezdice bodo prišle tudi v Slovenijo v letu 2020! Da, prav ste prebrali. Očitno se je Michelin odločil, da pride v Slovenijo, saj je zunaj javni razpis (vir) za vpeljavo mednarodnega vodnika Michelin v Slovenijo in izvajanje marketinških aktivnosti povezanih z vodnikom Michelin v letu 2020 in 2021.

Leta 2018 sem zapisal – Sam bi rad videl Slovenijo na Michelinovem zemljevidu. Tudi zato, ker bi zunanji okuševalci postavili lestvico naših restavracij in bi to naredili po svojih standardih, ki so že dolgo uporabljeni. In tako bi dobili končno relevanten spisek kaj je v Sloveniji najboljšega. Do takrat pa nam ostanejo priporočila ljudi, ki jim zaupamo. In dejstvo, da je Slovenija v zadnjih dveh letih postala dežela “foodijev” ne pomaga veliko pri tem!

V tem času smo dobili vodič Gault & Millau, imamo The Slovenia Restaurant Awards, vendar se mi zdi še vseeno najbolj merodajen prav Michelinov vodnik in njihove zvezdice. Glede na to, da bo Slovenija postala v letu 2021 ena od evropskih gastronomskih regij je bilo tole predvidljivo. Namreč, če bi se šli to brez Michelina … Ah, bom zadržal mnenje zase.

Zakaj ni bilo Michelinovih zvezdic v Sloveniji? Imamo odlične kuharje, ki pripravljajo hrano na visokem nivoju in kjer je kvaliteta konstantna in postrežba vrhunska. Verjetno ni šlo skozi to pri STO in pri plačilu pristojbine, ki omogoča, da se Michelin začne ukvarjati z našo državo. Takrat bi lahko Slovenci preprosto povprašali hrvaške kolege, kako jim je uspelo pripeljati Michelin na Hrvaško. Ja, plačilo je potrebno, da te uvrstijo v “cue line”, cena naj bi se gibala okoli 100.000 evrov – in če je to problem za STO, potem naj raje varčujejo pri nepotrebnem zapravljanju denarja za oglaševanje na res čudnih trgih, kjer se nič ne dogaja.

Aja, razpis je vreden 950.000 evrov za dve leti:

Storitve obsegajo letno selekcijo in oceno restavracij ter aktivnosti za njihovo globalno promocijo, kot so različne marketinške aktivnosti in aktivnosti odnosov z javnostmi povezane z objavo rezultatov, kreiranje novih uredniških vsebin, objavo vsebin na Michelinovih digitalnih platformah in družbenih omrežjih ter licenčnino za uporabo vsebin v komunikacijskih kanalih Slovenske turistične organizacije.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.