Odori Refil avtomat v Intersparu v Cityparku3 Odori Refil avtomat v Intersparu v Cityparku3

Odori Refil avtomat v Intersparu v Cityparku

Danes sem bil na predstavitvi Odori Refil avtomata v Intersparu v Cityparku. Navdušen iz več razlogov. Odori pralni prašek sem prvič preizkusil leta 2017, ko je Nina Slapšak sodelovala v 2. sezoni projekta Štartaj Slovenija. Lansko leto sem se spraševal zakaj trgovske verige ne omogočajo točenja čistil v povratno embalažo.

Takrat sem med drugim zapisal. Zastavlja se mi vprašanje, zakaj večje trgovske verige ne omogočajo točenja ekoloških čistil v povratno embalažo / rinfuzo? Ideja je dokaj preprosta. Postavi se “otok”, kjer so zbrani različni proizvajalci ekoloških čistil (konkretno imam v mislih Odori, ki je bil lani proizvod v Štartaj Slovenija) in kjer bi lahko potrošniki sami točili v svojo povratno embalažo in potem to plačali na blagajni. Princip je preprost, kdor pa bo prvi ponudil to trgu, pa bo dobil precej odobravanja javnosti.

Danes, ko je Nina predstavljala svoj Odori Refil avtomat sem bil navdušen. No, tudi celoten branding Odorija, ki je delo oblikovalca Gregorja Žaklja je precej spremenil celoten pogled na Odori produkte  (ja tudi moj logo je naredil on).

Kaj pomeni Odori Refil avtomat za potrošnike? To, da si lahko sami natočijo čistila v svojo embalažo, ali pa aluminijasto embalažo, ki je sedaj sestavni del celotnega nabora produktov. Upravljanje s samim Refil avtomatom je preprosta – izbereš “embalažo” in izbereš čistilo – Odori ima vrsto čistil, ki so na voljo za refil, prav tako pa imajo cel kup ostalih kozmetičnih produktov, ki so sedaj precej bolj prepoznavni. Pritisneš gumbek in napolniš svojo embalažo in ob zaključku dobiš natisnjeno tudi etiketo s črtno kodo, kjer je zapisan tudi znesek. Odneseš k blagajni in plačaš.

Gre za majhen korak, vendar precej velik, glede na to, da se je za to potezo odločila večja trgovska veriga. Všeč mi je, da se takšni stvari pri nas dogajajo, predvsem pa me veseli, da dobre ideje dobijo svojo realizacijo. Upam, da se bo še kakšen podjetnik opogumil in bo trgu ponudil svoje izdelke na takšen način.

p.s.: glede na to, da smo tudi moški potrošniki čistil, bi predlagal, da Odori naredi posebno čistilo tudi za moške – ki bo za kopalnico, kuhinjo, tla in okna … Ker edino tako bomo pravilno izbrali čistilo – in naj bo poimenovano precej preprosto Odori za moške in takoj nam bo jasno, da bomo s tem čistilom lahko počistili vse v svojem stanovanju. Se motim?