Verjetno nisem edini, ki je zadnje čase opazil “Jebesh” oglase. Jebesh disko ritme, Jebesh španske pop hite, Jebesh playback muzičarje. Oglasi za Rock Radio. Na srečo sem danes dobil tudi Jebesh Rock Radio oglas, ki je precej bolj primeren kot pa vsi prej omenjeni. Kje je problem?

Jebeš takšno oglaševanje, kjer se moraš za provokacijo zateči v “tujo besedo” in da ostaneš v “mejah normale” ji namesto š-ja dodati sh.

Jebeš takšno oglaševanje, kjer se “delaš norca” iz ostale glasbe – posledično tudi Jebesh vse tiste, ki poslušajo drugačno glasbo.

Jebeš takšno oglaševanje, kjer mulčki sprašujejo svoje starše kaj pomeni beseda jebesh in morajo najti čudne razlage, ker ni nihče našel boljše in bolj primerne besede.

Jebeš takšno oglaševanje in ne jebesh.

Par stvari, da razjasnim. Rad poslušam rock. V bistvu že celo življenje. Rad poslušam radijske postaje, predvsem med vožnjo. In rad imam oglaševanje – sicer ga spremljam kot konzument in kot tak ga lahko tudi preprosto kritiziram. Ni se mi potrebno postaviti v čevlje agencije, ker me ne zanima “brief. Zanima me realizacija. In pri takšni realizaciji ne morem biti tiho. Če se že stroka ne oglasi, sem vsaj jaz tisti, ki še malce brcne in ki očitno ne razume “jebesh oglaševanja”.

Tudi v oglaševanju obstaja etika. Tudi v oglaševanju obstaja družbena odgovornost, še posebej, ko so “billboardi” povsod naokrog. Ampak jebeš to, če lahko uporabiš besedo jebesh in so “kul”.

Ko je prišel Rock Radio v eter leta 2014, sem bil navdušen. Končno radijska postaja po moji meri sem si takrat mislil. No, kaj kmalu sem ugotovil, da se pri njih “playlista” ponavlja. In tako sem ugotovil, da mi moji ljubi RHCPji v nekem trenutku niso več bili tako ljubi, ker so se mi “zagabili”. Ko je nečesa preveč, je pač preveč.

Zato pač jebeš takšno oglaševanje in jebeš Rock Radio …

p.s.: spodnja ilustracija ni moje delo. Če kdo pozna avtorja, naj mi prosim sporoči, kajti ne želim si prisvajati avtorskega dela. Sicer pa kapo dol kdorkoli je to ustvaril!

Avtor spodnje ilustracije je Miran Pratnekar

jebesh rockradio

jebesh rockradio / avtor: Miran Pratnekar

via GIPHY

via GIPHY

9 Responses to Jebesh Rock Radio / jebeš takšno oglaševanje

  1. bisa pravi:

    Avtorica ilustracij je Anja Šlibar.

  2. Marko pravi:

    Mislim, da tukaj malo pretiravaš.

  3. hm, mogoče res malce pretiravaš. Saj je čisto simpatično, gre za Rock radio. Kdo naj bo provokativen, če ne rock. Bi se strinjal s tabo, če bi šlo recimo za Telekom :)

  4. Joško pravi:

    Veliko večje zlo kot vsebina je količina oglaševanja.

    Če bi se ljudje vsaj zavedali kaj vse je marketing in česa vsega se poslužuje in bi se naučili reklame ignorirati, tako da bi počasi tudi naročniki dojeli sporočilo.

    Poglejte koliko podjetij živi od reklam, to STANE!!!!
    Koliko denarja je recimo nagrabil Google?
    Kdo vse to plača? KUPEC!!!

    Jaz že več let reklame spremljam samo zato, da si zapomnim česa ne smem kupiti.
    Primer: ko recimo gledam formulo, mi v 1,5h 5x VSILIJO po 5 minut reklam in edino logično kar mi ostane je da iz principa izdelka, ki mi je pokvaril dirko niti pod razno ne kupim! Raje cenejšega, ki se ne reklamira in to pri prodajalcu, ki ni reklamiral!

    Pustite ljudem da kupujejo tisto kar potrebujejo, reklame so navaden kapitalistični izrodek, ker nekateri nimajo nikoli dovolj.

  5. dejko pravi:

    1. reklama je žaljiva, nestrpna in nagravžna. predstavlja oksimoron samega sebe, saj je rocker običajno oseba, ki je strpna do kakršnekoli kvalitetne glasbe.
    2. radio kot tak pa sloh nima nobene rock širine. četudi so playliste kratke, je izbor izjemno nekvaliteten in spominja na “best rock songs” playliste na youtubu.
    3. če je kdo za k*rac, je to ravno ta radio…
    4. mimogrede, dober rock radio je bil mb radio študent v 90-ih.

  6. Noname pravi:

    Radijske postaje so v zadnjih 10ih letih postale isto sranje kot bencinske črpalke, pošta, …. Vse drugo, samo tisto ne, kar bi morale biti. Glasba se nenormalno ponavlja (verjetno ima vsaka privat fešta bolj raznoliko glasbo kot vse te komercialne radijske postaje), še prikrito hvalijo se s tem (a la “Samo najboljše za vas…”). Programske sheme so tudi žalost (a več kot to, da dnevni program razdelijo na jutranji, dopoldanski, popoldanski in večerni program, ne znajo več?). Nagradnih iger tudi mali milijon, da sploh niso več zanimive…

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.