Spirit Slovenia v teh dneh predstavlja “promocijski” spot z naslovom Slovenia. Green. Creative. Smart.. In brez žensk! Da, dejansko so v skoraj 3 minutni videopredstavitvi prikazali žensko za pičlih 6 sekund in jo predstavili kot – kmetico. Vau, Spirit Slovenia. Verjetno ste prav ponosni na svoj izdelek, katerega ste verjetno precej drago plačali!
- Slovenija, dežela antivakserjev (anti cepilcev)
- Slovenija, dežela naravnih talentov / lahko si, kar si želiš biti
- Slovenija, dežela pekarn in bureka
Spot Slovenia. Green. Creative. Smart. je namenjen tujim investitorjem, ki bi vlagali denar v Slovenijo. Če se obregnem v sam spot – takšne spote smo videli pred pet in več leti in takrat so bili mogoče zanimivi za koga. Kot bi me kozmična sila vrgla v leto 2010. V letu 2020 pa je tole precej velik mimosunek.
Očitno pa je bila glavna poanta videospota nekje drugje – da je Slovenija dežela moških in da so moški tisti, ki delajo biznis, ženske pa so samo kmetice …
Žalostno, da tega ni pri snemanju, postprodukciji, predvsem pa pred predvajanjem ni nihče opazil. Ali pa so opazili in so ugotovili, da ženske pač ne sodijo v svet biznisa, ki naj bi bil Green. Creative. Smart. Glede na to, da se v spotu dičimo s Pipistrelovimi letali, farmacijo, izdelovanjem avtodelov in robotiko – so dali ženski pomembno vlogo – kmetice, ki podari paradižnik.
Škoda, ker nisem nikjer našel podatka kdo je tole produciral, predvsem pa kdo je dovolil, da se takšen spot rola naokoli .. No, pa tudi cena tega spota bi me zanimala!

Kaj še mene zmoti, pa nisem zagrižen zagovornik e-mobilnosti: V istem trenutko, komse izpiše napis “green”, se prikaže, da se vozita v Audi a7…za moje pojme ne ravno najboljši predstavnik okolju prijaznih avtomobilov.
uf. vidis, to sploh nisem opazil. hvala!
k bi se lahko z avantcarjevo floto elektricnih vozil vozili naokoli.. me zanima, ce je audi dal kaj denarja zraven :)
kaj a bi notri morali dati kako manco g. renko, ko je eko korenje :)