Slovenski vplivnici oropali na pariskem tednu mode dogodek se je zgodil lani Slovenski vplivnici oropali na pariskem tednu mode dogodek se je zgodil lani

Slovenski vplivnici oropali na pariškem tednu mode / dogodek se je zgodil lani

In the future, everyone will be world-famous for 15 minutes, je Andy Warhol izjavil leta 1966. In včeraj sem zasledil na Siolu članek, ki je imel “catchy” naslov – Slovenski vplivnici oropali na pariškem tednu mode. Kliknem (vir) in začnem brati … Prvič slišim za dve “vplivnici”, ki imata skupaj manj kot deset tisoč sledilcev. Ampak jaz itak ne štekam sveta “vplivnežev” …

Berem naprej in pridem do dela – dogodek se je zgodil lani in se ga danes spominjata z nasmeškom na obrazu. OK. Razumem. Treba je v medij spraviti nekoga, ki si želi biti vplivnež. Treba je narediti zgodbo, ki jo bo kdo kliknil. Samoniklih vplivnežev je v tem svetu vsak dan več in vsak po svoje poskuša priti v medije. Tudi z zgodbami iz lanskega leta.

Če sem prav razumel zgodbo. Dve dekleti sta prišli ob 4. uri zjutraj v Pariz in sta šli na metro. Omenili sta, da sta imeli vsaka po dva kovčka in nahrbtnik in sem pomislil, da sta morali precej dodatno plačati prtljago na avionu, vendar nista imeli denarja za taksi ali pa Uber? Zanimivo .. Zakaj je naslov Slovenski vplivnici oropali na pariškem tednu mode, če pa so ju oropali v Parizu. Ali gre zgolj za to, da se pokaže pomembnost teh dveh oseb? #muchwow

Se mi pa zastavlja preprosto vprašanje – ali uredniki to mirno dovolijo?

Ker gre za promocijski članek, kot jih je v zadnjem času zelo veliko na Siolu, bi sicer pričakoval, da bo tako tudi označen. Če gre za “novinarski” članek, pa je to vse skupaj milo reče precej narobe.

Ja, razumem – gre za klike. Gre za promoviranje določenih oseb, ki tako dobijo pozornost. Tek na kratke proge. In ko se bo kdo začel spraševati zakaj je novinarstvo v “riti”. Tudi zaradi takšnih “člankov” …

Slovenski vplivnici oropali na pariskem tednu mode dogodek se je zgodil lani
Slovenski vplivnici oropali na pariskem tednu mode dogodek se je zgodil lani
  1. Siol in 24ur so itak polni promocijskih in plačanih člankov. Neoznačenih seveda. Žurnal objavlja samo še osmrtnice in bombastične naslove, ki se v večini primerov izkažejo za nateg – ala Helena Blagne zgoraj brez!!! …………… ličil.
    BTW, tale tvoj blog se osvežuje tako pogosto, da človek komaj napiše tri stavke. Ob vsakem refreshu se ves napisan tekst zbriše.

Komentarji so zaprti.