Verjetno nisem edini, ki se v teh dneh sprašuje zakaj otroci od 4. do 8. razreda ne smejo v šole? Kaj so storili narobe, da jim vlada ne dovoli, da bi šli za mesec dni v šolo in normalno končali šolsko leto? Mi lahko kdo razjasni to logiko – še posebej, če imajo ti otroci mlajše brate ali sestre, ki bodo lahko šli v šolo?

Medtem, ko vlada odpira lokale, trgovine, javni prevoz … Pa vendar otroci od 4. do 8. razreda še vedno ne smejo v šole. Se je kdo vprašal zakaj se to dogaja? Gre zgolj za nespametno odločitev ministrice Simone Kustec, ali pa želi vlada, da se pusti pečat na štirih generacijah otrok, ki jih bo ta odločitev definitivno zaznamovala do konca življenja.

Mogoče bi bilo smiselno, da bi kdorkoli povedal staršem teh otrok zakaj so ravno njihovi otroci talci vlade in zakaj je temu tako? So mogoče na vladi razmišljali, da so ti šolarji lahko sami doma, če bodo njihovi starši šli v službe, kar pri prvih treh razredih triade ne bi bilo mogoče? Ali pa morajo biti za to doma, ker je premalo prostora v šolah, da bi lahko “sedeli in se obnašali” tako kot pričakuje vlada?

V bistvu sploh ni smešna ta situacija, ki smo ji priča sedaj v Sloveniji. In otroci bodo tisti, ki bodo potegnili ta kratko – da tega, da se verjetno že marsikateremu staršu doma “meša” niti ne omenjam.

Če ima kdo kakšen pameten odgovor zakaj se to dogaja, pa na dan z besedo?

sola koronavirus

2 Responses to Zakaj otroci od 4. do 8. razreda ne smejo v šole? Zakaj so diskriminirani?

  1. anonymus pravi:

    se pogosto strinjam s tabo, tokrat žal ne. prvi trije razredi si že sam ugotovil zakaj se vračajo, zadnji prav tako, saj se poslavljajo od OŠ. Ostali pa po dveh mesecih doma tudi ne bojo pomrli in bili zaznamovani za celo življenje zaradi zadnjega meseca…
    se strinjam, da je 3/4 zadev pretiravanja, ampak tako kot so rigorozno štartali z ukrepi, sedaj ne “smejo” kar spustit roke in rečt: Gremo dalje kot da nič ni.

    Debilno je, da so šli po dveh mesecih neuporabe razkuževat šole in vrtce, kjer se je ta čas nabiral samo prah.

  2. Matevž pravi:

    Dokaj preprosto. Pravila so bila prepisana od nemcev, kjer je realna slika bistveno bolj problematična, kot se kaže. Pri plonkanju je naša ‘stroka’ pozabila na dejstvo, da je šla Nemčija v riziko z 9r, zaradi pisanja ‘male mature’. V našem primeru je aktiviranje predmetne stopnje neumnost. S sabo potegne ogromno šolskih delavcev, posledično pa večji riziko za morebitni drugi val. ‘Stroka’ bi namesto 9r, lahko razmislila o 4 in 5r, kjer v večini opravlja delo le en učitelj. S tem pa razbremenila starše, učence in učitelje.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.