Ko so mediji pred dnevi dobili Aleksandro Pivec s prsti v marmeladi v primeru Vinakras, je bil njen odziv pričakovan – novinarju je zabrusila, da javnost nima nobene pravice njo spraševati o teh stvareh. Ker pa so očitno šle stvari predaleč, se je moral oglasiti Janez Janša in reševati rit Aleksandre Pivec … Kako in s čim?

Janez Janša je s tvitom pokazal kaj pričakuje od ministrov: Od članov @vladaRS se enako kot povsod drugod v normalnem svetu pričakuje, da bodo promovirali domača podjetja, podjetnike in kmete, njihove izdelke in destinacije. Čim več, tem bolje. @APivec @PocivalsekZ @MatejTonin

Z drugimi besedami, ker je potrebno reševati Aleksandro, ki je ornk “zafrknila”, morajo sedaj ministri in ostali člani vlade postati influensarji. In Janez je s tem tvitom dokazal, da ga bodo vsi v vladi ubogali. Če bo Janez rekel, da naj streljajo narod …

No, pa saj nekateri ministri to že počnejo precej časa. In tudi sam premier. Janez je promoviral podjetje Geneplanet. Počivalšek turistični kolhoz in Terme Olimje, Tonin pa Acron … Saj jim gre zelo dobro.

Imam boljšo idejo. Kaj pa, če bi začela domača podjetja, podjetniki in kmetje pošiljati prošnje za promocijo njihove dejavnosti članom vlade? Kaj pa, če bi jih začeli pošiljati izdelke in bi jih taisti morali promovirati? Saj je to zapisal v tvitu premier, kajne? In premierja se uboga!!!

Par idej:

  • v Sloveniji imamo par izdelovalcev spodnjega perila
  • v Sloveniji imamo par podjetij, ki se ukvarjajo z izdelki za hujšanje
  • v Sloveniji imamo izdelovalko lesenih dildotov
  • v Sloveniji imamo tudi produkcijo pornografskih filmov

Seveda se bodo ministrice in ministri te vlade pozitivno odzvali na prošnje po promociji, kajne? In seveda ne bo nihče pričakoval plačila za svojo promoviranje Slovenije, kajne?

Ko v nekem trenutku že dobiš občutek, da ne more iti globje, pa se prebudiš naslednje jutro in ugotoviš, da smo še daleč od dna!

Glede na to, da Aleksandra Pivec ne pozna Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije je tule en delček, ki pojasnjuje to, česar ona ne razume.

Zakon o integriteti in preprečevanju korupcije v 30. členu opredeljuje protokolarna in priložnostna darila. Protokolarna darila so darila funkcionarjem, dana s strani predstavnikov drugih državnih organov, drugih držav in mednarodnih organizacij in institucij ob obiskih, gostovanjih ali drugih priložnostih, ter darila, dana v podobnih okoliščinah. Priložnostna darila manjše vrednosti pa so darila, dana ob posebnih priložnostih, ki ne presegajo vrednosti 75 evrov in katerih skupna vrednost v posameznem letu ne presega 150 evrov, če so dana od iste osebe. Po 31. členu ZIntPK protokolarna ali priložnostna darila, ki presegajo vrednost 75 evrov, postanejo last Republike Slovenije, lokalne skupnosti oziroma organizacije, v kateri funkcionar opravlja svojo funkcijo.

 

Janez Jansa Aleksandra Pivec influensar

Janez Jansa Aleksandra Pivec influensar

2 Responses to Janez Janša si želi, da ministri postanejo influensarji / kako Janez rešuje Aleksandro Pivec

  1. YNWA pravi:

    Shizofreni pokvarjenec Ivan bo nsjbrž reklamiral Pošto Slovenije …

  2. Masa pravi:

    Zanima me, po kaksnem kljucu izbirajo slovenska podjetja, ki jih podpirajo? In kako izbirajo tista, ki jih blatijo? :) (tudi slednjih je bilo kar nekaj v zadnjem casu) Imajo te pricakovane pozitivne in negativne “promocije” v normalenm svetu kaka pravila? Na podrocju marketinga bi nam te informacije prav prisle

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.