Včeraj zvečer je neurje zajelo Slovenijo. Ko je nebo v Ljubljani postalo zlovešče črno, sem se odpravil iz Ljubljane. Malce po izvozu za Črnuče na avtocesti proti Mariboru je začelo deževati in vozila so začela voziti v koloni in počasi. Veter je bil vse močnejši in tudi kapljice dežja so bile vse večje. Na odstavnem pasu sem opazil par motoristov, ki so se ustavili zaradi dežja.

Potem je začela padati toča. Najprej posamezni udarci ledu v pločevino avta, čez par sekund rafali toče. Pokalo je tako, da me je postalo strah, da bi mi toča razbila steklo. Vozil sem po voznem pasu s hitrostjo okoli 40 km/h. Na cesti je bilo vse več in več toče (ledu) in vozila so vozila s prižganimi vsemi štirimi smerniki.

V daljavi sem zagledal veliko rdečih luči in ker se po tej avtocesti vozim vsak dan že vrsto let, sem ugotovil, da se je očitno nekdo ustavil pod nadvozom, da bi tako zaščitil svoje vozilo pred točo – saj avto je najpomembnejši za marsikoga v Sloveniji. Zapeljal sem na prehitevalni pas, ker se je vozni pas ustavil in vozil mimo tovornjakov in osebnih vozil, ki so se ob vse močnejši in večji toči ustavljala na voznem pasu.

Italijan pred menoj na prehitevalnem pasu se je ustavil ob strani tovornjaka in upal, da ga bo le ta zaščitil. Ko mi je uspelo priti mimo sem ugotovil, da je zaradi parih kretenov, ki so ustavili pod nadvozom na avtocesti kolona in da so vsi drugi precej bolj izpostavljeni toči, ker se ne premikajo, ampak so nepremične tarče za točo.

Kreteni, ki so ustavili pod nadvozom so samo ščitili svoje ljubljenčke, kajne? In tako povzročili, da so vsi ostali dobili “porcijo” toče, ko so zaradi njih stali in ker je toča padala na istem kraju precej časa, se verjetno to pozna tudi na njihovih vozilih. Ampak kreteni ne razmišljajo o tem, ampak zgolj o škodi, ki jo bo toča povzročila na njihovem vozilu.

Ne samo to, tudi ustavljanje v takšnem primeru, ko je na tleh polno ledene toče je precej neprijetno in zelo nevarno, saj lahko pride do naleta, ko se vozilo z letnimi gumami poskusi ustaviti na ledeni podlagi. Ampak o tem kreteni ne razmišljajo.

Uspel sem priti mimo prvega nadvoza in mimo kreteno, ki so ustavili svoja vozila pod nadvozom. Proti Domžalam sem se peljal skoraj sam po avtocesti, je pa bilo veliko tovornjakov na odstavnem pasu, par vozil pa se je ustavilo tudi na voznem pasu. In potem spet luči v daljavi – zopet nadvoz in zopet kreteni, ki so se ustavili, da bi obvarovali pleh vozila pred točo.

Pokalo je. Udarci toče so bili hudi in zvok v avtomobilu je bil vse prej kot prijeten. In zgodba se je ponovila. Kreteni so ustavili pod nadvozom in vsi ostali so bili njihova kolateralna škoda, ker so zaradi njih ostali nepremične tarče za kose toče, ki je padala. Tokrat je bilo na prehitevalnem pasu zgolj par vozil, tako da sem uspel priti mimo.

Toča je še vedno padala, ko sem se vozil proti Krtini. Malce manjša, ampak bolj intenzivna. Zgodba z odstavnim pasom se je ponovila in pred novim nadvozom enaka zgodba. Niso bili samo Slovenci, ampak tudi tujci. Avstrijci so okupirali prostor pod tem nadvozom. Ko sem pripeljal mimo te “človeške” ovire je bila pot naprej bolj lahkotna. Močan dež in brez toče.

Pogled na Tigro, ko sem se pripeljal pred hišo je pokazal skozi kaj vse sva šla … Bojne rane so hude, vendar bi bile lahko precej manjše, če ne bi bilo kretenov, ki so se odločili, da je zgolj njihovo vozilo vredno zaščite in so parkirali na avtocesti pod nadvozi. Kreteni!

Ob tem početju se mi zastavlja par preprostih vprašanj:

  • kaj se ti mora zgoditi v glavi, da se odločiš, da boš kot kreten parkiral svoje vozilo pod nadvozom na avtocesti, ko je to prepovedano in ogroža življenja drugih udeležencev?
  • kaj se ti zgodi, da razmišljaš zgolj o plehu svojega vozila in ne pomisliš na ostale udeležence v prometu?
  • kaj se ti zgodi v življenju, da postaneš tak kreten?

Ja, beseda kreten je uporabljena velikokrat. Z namenom. In upam, da bo kdo od tistih kretenov, ki je včeraj zvečer parkiral na avtocesti pod nadvozom našel sebe v tem opisu in bo za trenutek pomislil, da je ogrožal življenja marsikoga. Si lahko tak kreten predstavlja, da je bil v katerem od vozil dojenček in bi toča razbila steklo in ga poškodovala? Ali pa, da bi prišlo do naleta vozil, ker se ne bi mogla ustaviti na ledeni podlagi in bi prišlo do večjih telesnih poškodb?

Kreteni, odjebite …

kreteni parkirajo pod nadvozi na avtocesti2

Parkiranje na avtocesti pod nadvozom … 

 

kreteni parkirajo pod nadvozi na avtocesti3

Posledice toče

 

kreteni parkirajo pod nadvozi na avtocesti1

20 minutno bliskanje in grmenje

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.