Na Kongresnem trgu je zasvetila nenavadna odrska konstrukcija – #midelamodogodke koncertna smreka na Kongresnem trgu. To so od jutra do večera gradili požrtvovalni delavci, ki sicer postavljajo odre po vsej Sloveniji. Unikatni objekt, ki bo na trgu stal do konca leta opozarja na težave vseh zaposlenih v prireditvenem sektorju. Ta je v začetku marca prvi zaprl svoja vrata, po poletju (skoraj) brez festivalov, po letu okrnjenih koncertov in odpovedanih turnej, pa je njegova prihodnost še vedno negotova.
- #MiDelamoDogodke opozarja na situacijo, v kateri se je znašla domača koncertna industrija
- 3000 ljudi na Brezjah ni težava, težava so festivali in koncerti / kako je vlada uničila industrijo dogodkov
- Predlog ukrepov Gospodarskega interesnega združenja koncertnih organizatorjev Slovenije za odpravo posledic prepovedi izvajanja javnih prireditev
12 metrov visoko konstrukcijo si je zamislil oblikovalec luči Črt Birsa (Blackout), postavila pa jo je kopica zagnanih odrskih delavcev. Pri tem so z izposojo opreme pomagala podjetja Akustika Pirman, Akustika Primožič, Event Lighting, Intralite, Mugada, Osvetlitev Daf, Prozvok in STRC, izposoja prireditvene opreme. Pri dovoljenjih in kritju osnovnih stroškov je pomagala Mestna občina Ljubljana, samo postavitev pa je organiziralo društvo MiDelamoDogodke.
Akcija za odrske delavce je v prvem tednu zbrala 2000 evrov. S prodajo majic, puloverjev in vrečk društvo zbira denar za potrebne pomoči – 100% izkupiček bo namenjen delavcem v krizi. Pomoč je v tokratni akciji namenjena delavcem iz zaodrja. Prošnje za pomoč bo društvo začelo zbirati v kratkem.
Društvo vzpodbuja podporo vsem vpetim v dogodke – glasbenike podprimo z nakupom njihovih albumov, odrske delavce pa z nakupom majic na naslovu https://tinyurl.com/midelamodogodke
V zadnjem letu je bilo odpovedanih na tisoče dogodkov, ugasnili so prihodki, nekateri so se znašli na robu preživetja. Na težave vseh delavcev v zaodrju in seveda vseh nastopajočih, je društvo opozorilo že septembra z videom #midelamodogodke, ki si ga je na Facebooku in YouTubu ogledalo več kot 50.000 ljudi. Pozneje je na problematiko opozarjalo še z akcijo #LightItInRed, v kateri se je 44 slovenskih prizorišč za en večer obarvalo rdeče. Decembra je zagnalo dobrodelno akcijo za odrske delavce.
