To, kar si je privoščil Telekom v teh dneh meji na norost. Ampak norost je v zadnjem letu postala del našega vsakdana. Telekom je namreč vsem svojim uporabnikom ponastavil TV kanale in zamenjal vrstni red programov. Po novem sta Pop TV in Kanal A na 11 in 12 mestu, medtem ko sta programa Nova 24 TV in Nova 24 TV 2 dobila mesti 7 in 8.  Prav tako so višje prestavili kanele Planet TVja, ki imajo izredno nizke “rejtinge” gledanosti. Telekom je pod krinko “odlične uporabniške izkušnje” vsem resetiral njihove lastne nastavitve.

Spoštovani, zaradi zagotavljanja ustrezne učinkovitosti sistema in odlične uporabniške izkušnje, smo morali ponastaviti tv programe na sistemsko nastavljeni vrstni red. Navodila za razvrščanje tv programov so na voljo na strani …. za morebitne nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo.

To je vsebina, ki te pričaka ko pokličeš Telekomovo podporo in želiš popizditi, ker si imel shranjene svoje programe in tega sedaj ni več. No, saj to ni prva neumnost Telekoma v zadnjem času – pred tednom je vsem uporabnikom resetiral HD programe – zaradi “algoritmov”, ki sami določijo ali bo nekdo gledal HD ali SD programe. In ker je to storil brez obvestila je bila cela “štala”, ko so ljudje doma gledali “zrnast” program. Namesto, da bi to skomunicirali in obvestili uporabnike ..

Glede zamenjave programov je bilo skomunicirano. Ampak nikjer ni bilo komunicirano, da bodo resetirali vse lastne nastavitve programov uporabnikov. In ja, če si je nekdo po svoje pripravil listo programov, ki jih spremlja je tole zelo nerodna situacija.

Dejstvo je, da ne znajo vsi nastaviti programov. Predvsem pri tem mislim starejše, ki bodo sedaj imeli “nove programe” med “hitrimi programi” in bodo, ko bodo preklapljali med programi se tudi kdaj po nesreči ustavili na Nova24 in Nova24 se bo lahko hvalila z “rejtingi”.

Telekom, tole ni bilo ok. Predvsem pa zakaj poskušate zapakirati to sranje v “odlično uporabniško izkušnjo”, ko je vsakemu vrabčku na drevesu jasno koliko je ura in za kaj gre!

programi telekom
programi telekom