Nov dan, nova afera aktualne ablasti. Portal Necenzurirano je objavil informacijo, da je od naključno izbranih osmih oklepnih vozil Oshkosh Defense, ki so zamenjava za Hummerje, ki so jih peljali na tehnični pregled, kar pet tehnično neustreznih. Vozila je naročila že prejšnja oblast in sicer je bila njihova vrednost z oborožitvijo okoli 30.000.000 evrov, prevzelo pa jih je ministrstvo pod vodstvom Mateja Tonina in naročilo še trikrat več istih za precej višjo ceno. Ampak referenduma pa ne smemo imeti na to temo, kajne Tonin!
- Matej Tonin je lagal glede nabave oklepnikov / novembra 2020 so bili za misije, avgusta 2021 za uporabo v…
- Kaj je zares izjavila Jadranka Juras o Slovenski vojski / zakaj Matej Tonin laže in zavaja o njeni izjavi
- Matej Tonin / helikopterji bodo namenjeni prevozu novorojenčkov / vojska zavrnila prevoz nosečnice s covid-19
- Ko država sklene 30 mio vredno pogodbo s podjetjem, kjer je zaposlena mati Mateja Tonina
- Obljubljenih tri milijone mask je bila prevara / Počivalšek je bil nategnjen, Tonin lagal
Zgodba je preprosta. Prejšnja oblast je naročila oklepna vozila podjetja OshKosh. Plačalo in 12.5. so vozila prišla v luko Koper. Vendar brez oborožitve. Ta bo na voljo nekje januarja 2022, čeprav je njena cena za 38 “postaj” preko 11.000.000 evrov.
Matej Tonin se je 4. junija na predstavitvi v vojašnici pohvalil s temi vozili in jih kul v zvezde, predvsem pa govoril o tem kako bo zaradi te opreme naša vojska bolj uspešna in varnejša.
Realnost teh vozil je precej drugačna. Od osmih vozil, ki so jih izbrali naključno, je bilo 5 tehnično neustreznih. Prav tako so ugotovili, da so se ta vozila “med prevozom” poškodovala – poškodovalo se je neprebojno steklo, poškodoval jermen, težave so bile z zavorami, ki niso delovale, manjkali so rezervni deli.
Seveda se vse to zgodi med prevozom, kajne? Še posebej, ker gre za oklepno vozilo, ki bo sicer verjetno samo stalo nekje v garaži, al kako si nekateri to predstavljajo. Sam si predstavljam, da so ta vozila namenjena uporabi, vendar očitno živim v zmoti. Če bi jih “prepeljali” na drugo lokacijo, kjer bi bila naša vojska, bi to pomenilo, da jih naslednji dve leti nihče ne bi mogel uporabljati, ker bi se vozila poškodovala med prevozom in bi jih morali servisirati, kajne?
Včeraj zvečer je Matej Tonin na televiziji prepričeval sam sebe, da so bile težave z zavorami, ker so bile zavore “konzervirane v masti” in posledično niso bile tehnično primerne. Se mi zastavlja preprosto vprašanje – če bi bilo to res, kdo hudiča bi se s takšnimi zavorami peljal po cesti? Kajti, če je to res, potem je nekdo ogrožal udeležence v prometu, ko se je peljal na tehnični pregled.
No, mislim, da je vsakomur jasno, da ni bila težava v tem, kajti dvomim, da nimajo v vojski niti enega človeka, ki bi mu bilo jasno, da “konzervirane zavore v masti” niso za na cesto. Ali pač tudi ne.
Prav tako je včeraj zvečer Tonin omenjal, da bo vse te napake proizvajalec na lastne stroške odpravil. Nekje do leta 2023. Do takrat pa bomo imeli drago železo parkirano na parkirišču.
V bistvu priznam, da me niti najmanj vse to ne čudi. Spomnimo se tovornjaka z maskami, na začetku Covid-19 epidemije, ki je bil pred mejo, pa sta ga Tonin in Počivalšek izgubila. Ste pričakovali, da bi bilo lahko karkoli kakorkoli drugače?
Sam sem sicer prepričan, da ko kupiš “železo” v vrednosti preko 790.000 dolarjev, da dobiš tehnično ustrezno vozilo in da ga ni potrebno še pred uporabo povsem servisirati, da sploh postane tehnično ustrezno, kajti v tem primeru to ni bil ravno dober nakup.
Ampak zgodba se ne konča tukaj. Ministrstvo za obrambo je naročilo še dodatna oklepna vozila, ki pa so precej dražja – skoraj 1.000.000 evrov na vozilo, kljub temu, da so vozila na parkirišču pred vojašnico tehnično neustrezna, predvsem pa brez naročene opreme. In ja, druge države so plačale hudičevo manj denarja za ta vozila, kot pa jih bomo plačali mi.
Še en “bolan biznis” te ablasti in še en dokaz, da ti ljudje nimajo pojma kaj sploh delajo. Žalostno, ampak resnično.
