Stranka Konkretno je stranka, ki ima konkretno butaste predloge. Ne enem izmed “jumbo plakatov” predstavljajo svojo idejo – avtoceste brez omejitev. V svojem programu pa imajo med drugim zapisano tudi, da se zavzemajo za zeleni in digitalni prehod gospodarstva, družbe in države. Verjetno samo svetovalca Kovšce in Počivalška znata to dvoje povezati skupaj, saj z logiko ne gre.
- Stranka Konkretno / SMC + GAS / bodo dobili 3 odstotke na volitvah?
- Kozjanski bik in njegova šank komunikacija v oddaji Studio City / to ste vi rekli, ljudje so umirali, imamo…
- Zakaj lahko Miloš Čirič, svetovalec Počivalška, laže v etru RTV o smrti 19-letnika zaradi Covid-19?
- A je vse v redu s Počivalškom / prevzel je Janševo retoriko in povsod vidi igralce tetrisa, rumenokljune črne…
- Reševanje Počivalška / gostilne so lahko odprte za pravne osebe / kdo koga “jebe” štiri mesece?
- 5.000.000 evrov za 12 ventilatorjev / ljudje so umirali, kajne Zdravko Počivalšek
- Ljudje so umirali / Zdravko Počivalšek v oddaji Tarča
- Alojz Kovšca brez zaščitne maske in distance v Porabju / pravila ne veljajo za vse, kajne?
- Ko poskuša oblast diskreditirati z nenapisanim / Janez Janša, Alojz Kovšca, Anže Logar #hepan #primitivc
Kdor se dnevno vozi po naših avtocestah se zaveda, da je vožnja s hitrostjo nad 90 km/h čez dan na naših avtocestah že uspeh in dosežek! Kdor se zjutraj vozi proti Ljubljani in popoldan iz Ljubljane pa mu je jasno, da več časa porabi v zastojih kot pa pri dejanskem premikanju na avtocesti.
Ampak Konkretno to ne moti, ko predlagajo avtoceste brez omejitev. Ker sem zgoraj omenil “zeleni prehod”, sem imel v mislih, da verjetno nihče od njih ni izračunal in premislil kako višje je onesnaževanje zraka pri vožnji vozil z višjo hitrostjo, kar je bil tudi eden izmed razlogov, da so Nemci na tistih delih avtoceste, kjer ni hitrostnih omejitev, začeli razmišljati da bi uvedli omejitve hitrosti. Zaenkrat še niso tega sprejeli, ampak pri nas očitno Konkretno razmišljajo v drugo smer.
Po drugi strani se moramo zavedati, da se Počivalšek proti Ljubljani kot minister lahko vozi z modro lučjo in potem ne odgovori na novinarsko vprašanje kaj je bil namen te “nujne vožnje”. Verjetno je bil razlog – “ker pač lahko”.
Pa mogoče je potrebno še en aspekt te “ideje” pogledati. Avtoceste brez omejitev bi postale poligon za divjanje. Glede na to, da to niso štiri in več pasovnice, ampak je vozni pas namenjen tovornjakom, prehitevalni pas pa naj bi bil prehitevanju – pa je zgolj vozni pas za vozila, ki vozijo hitreje od 100 km/h, bi ta ideja pomenila še več objestnih voznikov in več stresa. Da o številu poškodovanih in mrtvih raje ne ugibam.
Ja, to se te najbolj konkretno butaste ideje, ki jih sproducirajo svetovalci, ki so se ozirali zgolj na poceni populistične fore. To je podobno kot vinjete za 55 evrov, ki jih je SdS obljubljala pred volitvami. Saj se spomnite, kajne?
Glede na to, da imajo Konkretno butaste ideje, jih bom v naslednjih dneh verjetno seciral še par, kajti tolk neumnosti na enem kupu je težko prebaviti naenkrat.

Pri slovenskem pomanjkanju vozniske kulture bi bila to katastrofa.
jeap. tocno to.. morija na cestah
Itak da to ni izvedljivo, to so le populistične fore za čas pred volitvami