Če te nihče ne bere, potem se moraš posluževati oglaševanja. Kljub temu, da nisi organizator predvolilne kampanje, pa to počneš in se ti nič ne zgodi, čeprav se greš najbolj podalo varianto oglaševalske kampanje. Nova24 je porabila 40.000 evrov za negativno oglaševalsko kampanjo proti Robertu Golobu na Facebooku v času pred volitvami. Ta podatek, ki ga je danes objavil portal Necenzurirano  dejansko prikaže kako si SdSovci predstavljajo medijsko svobodo in oglaševanje na Facebooku za negativno kampanjo.

S 40.000 evri oglaševalskega budgeta na Facebooku lahko dosežeš ogromno Facebook uporabnikov. Če pametno zastaviš oglase in če jih znaš pravilno dozirati, potem je uspeh lahko precej blizu. Ampak Nova24, kljub 40.000 evrom porabljenih pred volitvami za poskuse diskreditacije Roberta Goloba ni uspela doseči svojega namena. Je pač tako nekredibilen vir, da očitno s svojimi oglasi niso nikogar prepričali.

Če se slučajno še kdo sprašuje zakaj je dobro imeti svoje “medije”? Za to, da lahko širiš laži o političnih nasprotnikih. Da lahko zavajaš in si izmišljuješ zgodbe in ker jih nihče ne bere, potem lahko vržeš ogromno denarja v oglaševanje, da se slučajno vsaj kdo “ulovi” in pride na spletno stran in tam vidi nebuloze, ki nimajo nobene veze z realnostjo.

Kljub temu, da je Nova24 v tem času poskušala s pomočjo svojih satelitov razširiti kup zgodb o Robertu Golobu, se nobena ni prijela, ker nobena ni imela niti najmanjšega stika z realnostjo in je bila zgolj ustvarjena za poskus diskreditacije Roberta Goloba.

No, rezultat na volitvah je dokazal, da je Nova24 povsem nepomemben vir, bi bilo pa zanimivo videti podatek iz katerega državnega podjetja se je financirala ta negativna kampanja Nove24 na Facebooku! Verjetno smo jo mi plačali, kajne?