Ali se samo meni zdi 4 mesece (štiri) za sanacijo mostu, ki povezuje Zasavje z avtocesto ogromno časa? Ne gre za viadukt ali karkoli drugega, ampak za preprost most, ki omogoča, da lokalni potok teče po svoji strugi. In za čas sanacije bo promet očitno potekal enosmerno s pomočjo semaforja. Glede na to, da se proti Ljubljani vsak dan vali ogromno vozil je tole precej čudna situacija.
- Kaj storiš, ko želi voznik na avtocesti fizično obračunati s teboj?
- Iz odtokov na Dunajski cesti rastejo rože in drevesa / Mestna občina Ljubljana, tole ni ok!
- V Zagorju gradijo kolesarsko stezo za 5 mio evrov / ceste pa v razsulu za cestne kolesarje
- Vsako jutro zastoji na avtocesti proti Ljubljani / bi prepoved prometa za tovornjake v jutranji konici rešila to težavo
- Kako veš, da se bližajo volitve? Slovenske ceste so eno samo gradbišče
Izlake so moj dom zadnjih 19 let. So zadnji kraj v Zasavju pred avtocesto na Trojanah. Letos so se lokalni veljaki odločili, da je čas, da dobimo kolesarsko pot Primoža Rogliča – bližajo se namreč volitve in potrebna je kakšna otvoritev, da sedanji župan še enkrat zmaga na volitvah. Posledično se očitno urejajo tudi ceste, ki so zadnja leta v katastrofalnem stanju – vožnja s specialko po njih je slabša od vožnje po makedamu.
Pri Medijskih toplicah, ki zadnjih 10++ let propadajo je majhen potoček, ki teče pod mostom, ki očitno potrebuje sanacijo, ki bo trajala 4 mesece. Ko so pred časom naredili “izogibališče” sem se spraševal kaj se dogaja. Že takrat je bila cesta “enosmerna” in gužve so bile enormne. Sedaj je jasno, da bodo prenavljali ta most in bo to trajalo do konca decembra.
Pri nas se očitno ničesar ne da urediti hitro in s čim manj stresa za uporabnike, ampak se dela dolgo in potem se vrsto let sanira to, ker ni bilo dovolj dobro narejeno – primer obvoznice v Ljubljani. Ali pa primer gradnje uvoza in izvoza pri Novih Jaršah, kjer vsak dan gledam gradbišče na katerem ni nikogar več po 17. uri. In gradnja tega traja že več kot pol leta.
Ob vsem tem se mi zastavlja preprosto vprašanje – ko gledam kako kot gobe po dežju rastejo ogromni bloki v Ljubljani, kako se gradijo nakupovalna središča – ali ne gre za podobne zadeve tudi pri “sanacijah mostov”, ali gradnji uvozov? Če bi se tako dolgo gradili bloki v Ljubljani, bi investitor verjetno že zdavnaj “popizdil”. Ker gre pri sanaciji mostov za “drug vir” denarja je seveda vse skupaj precej drugače.
Da ne bo pomote. Vseeno mi je, če 10 minut čakam 2 minuti pred domovanjem. Ampak ni pa ok, če se tako zapre glavna “žila”, ki povezuje Zasavje proti Ljubljani preko avtoceste. To ni ok. In to pomeni dodaten čas, ki je potreben za vse, ki dnevno migrirajo v Ljubljano v službo. Verjetno ni nihče pomislil na to, saj bi sicer našli kakšno drugačno rešitev, ki bi omogočala normalen transport … Ampak očitno se v Sloveniji gradijo ceste in “kritična” infrastruktura na drugačen način – meni povsem nerazumljiv.