email email

Elektronsko sporočilo pošljite v času našega ordinacijskega časa / to je digitalizacija

Kdor je imel v zadnjem letu opravka z zdravniki in medicinskimi sestrami preko elektronske pošte, potem je bil verjetno presenečen, da njim lahko pošljete elektronsko sporočilo v času njihovega ordinacijskega časa, saj sicer elektronske pošte ne sprejemajo. Da, prav ste prebrali. Če jim pošljete sporočilo po koncu ordinacijskega časa vaše elektronske pošte ne preberejo in očitno jo “odvržejo v koš”. Digitalizacija 2022 je to!

Sam sem živel vrsto let v zmotnem prepričanju, da je elektronska pošta namenjena ravno temu, da jo pošlješ in jo prejemnik prebere, ko jo prejme. Ampak očitno sem živel v zmoti in je z elektronsko pošto podobno kot je s “spletnimi bankami”, ki imajo svoj delovni čas in ne delujejo 24/7 kot bi človek lahko zmotno pričakoval.

V bistvu priznam, da mi je ta praksa iz zdravstva všeč. Da pač določiš “terminski” okvir, ko sprejemaš elektronska sporočila vsa ostala pa končajo med izbrisanimi sporočili. No, ni smešno. Je žalostno. Še posebej, ker je dostop do zdravnikov že tako otežkočen in potem se očitno personal v ambulanti odloči, da imajo njihovi poštni predali tudi svoj delovni čas.

Si predstavljate za trenutek svet, kjer se odločite, da vsa elektronska sporočila, ki pridejo v vaš nabiralnik po 15. uri preprosti izbrišete? Če delate v javnem sektorju, si to očitno lahko nekateri privoščijo. Če delate v privat sektorju, pa vas vidim kako še ob polnoči besno odgovarjate na elektronska sporočila klientov, saj je ravno od njih odvisen vaš finačni status.

Ko leta 2022 govorimo o digitalizaciji in potem ugotavljamo, da nekateri sprejemajo elektronsko pošto zgolj v času ordinacijskega časa – potem je jasno, da nam ni pomoči. Ali pa gre v tem primeru zgolj za tiste, ki so prejemali bogate Covid dodatke, pa se ne bi sami niti najmanj potrudili, da bi omogočili vsem enak dostop do zdravstvenih storitev. V tole “gnezdo” bi moral tudi aktualni minister za zdravje malce “pobrcati”, ker to ni način obravnave pacienta, ki že tako ne more priti do svojega zdravnika!

email

  1. Pa kako si lahko tako nerazumevajoč? Ko sem se sam ob to obregnil kakšnega pol leta nazaj, sem dobil pojasnilo, da s tem želijo preprečiti, da bi bilo stanje pacienta, ki jim je sporočilo poslal izven delovnega časa in je bilo sporočilo prebrano recimo naslednji dan, tako drugačno, da odogovor ne bi več ustrezal dejanskemu stanju. Če recimo napišeš, da rabiš zdravila (ker si morda kronični bolnik in ti je/bo zdravil zmanjkalo), se očitno lahko zgodi, da čez noč ozdraviš in zdravil ne rabiš več. Ja, tako je to. V privatnem zdravstvenem sektorju razumejo, da morda pa nimamo vsi časa ravno v določenem terminu napisat sporočila in preberejo vsa, ampak to je verjetno zato, ker oni s tem služijo (ti ti grdi, a ne?), javni sektor pa ima neke višje zdravstvene norme in dela samo za dobro bolnika? V večini primerov je res tako, ampak so pa tudi primeri, ki so res za “vola ubit”.

  2. jaz sem pri privatniku s koncesijo in je enako. torej ne drži, da je to omejeno na javni sektor.

    prav zavidam jim. takoj, ko bom lahko, jih posnemam.

Komentarji so zaprti.