Z današnjim dnem Futura DDB postaja del globalne FTW (For The Win) mreže, ki se osredotoča na gaming industrijo. Pod nazivom Futura FTW bodo tako svojim naročnikom ponudili nov, dodaten portfelj storitev s področja gaminga in e-športa. Te bodo Futuri DDB v kombinaciji z bogatim znanjem in izkušnjami s področja integriranega marketinga omogočale, da bo trgu ponudila celosten paket rešitev, ki jih v gaming branži ne ponuja nobena agencija v Adriatik regiji.

Med Futurini rešitvami bo vse, kar podjetja potrebujejo na tem področju, od poslovnega svetovanja in strategije vstopa v kategorijo, do oglaševanja, vsebin in dogodkov.

Futura DDB vstopila v mrežo FTW

Agencija Futura DDB se je kot prva agencija v Adriatik regiji odločila aktivno posvetiti gaming segmentu ter je postala del globalne FTW mreže. »S tem smo dobili dostop do mednarodnega knowhow-a, ki vključuje celoten vpogled v branžo, preko procesov, pa vse do podpore izkušenih strategov. Futura DDB tako vstopa v novo kategorijo marketinga, ki s seboj prinaša drugačno perspektivo, nove kanale in specifične načine sporočanja. S to ekspertizo smo usposobljeni ponuditi storitve, s katerimi bomo učinkovito nagovorili široko ciljno skupino ljudi, ki jim igre predstavljajo pomemben del življenja ali pa zgolj preživljanje prostega časa,« odgovarja Gregor Firbas, izvršni direktor Future DDB.

FTW DDB kot prva prepoznala potencial

DDB je prva globalna mreža, ki je v gaming industriji prepoznala širši potencial. Za namene oglaševanja je tako leta 2020 ustanovila oglaševalsko agencijo FTW DDB, ki služi kot kanal za doseganje več kot treh milijard ljudi, ki se identificirajo kot igralci iger (gamerji). Agencija, katere ime je sestavljeno iz kratice tipičnega gamerskega izraza »For The Win« [op. za zmago], zagotavlja svojim strankam in partnerjem globalne in regionalne rešitve za e-šport in gaming.

FTW vodi Gavin Cheng, ki je mednarodno ekipo sodelavcev sestavil iz strastnih gamerjev, sicer sodelavcev mreže DDB. FTW ima sedež v Pragi, pisarne pa se razprostirajo po Evropi; od Amsterdama, Dusseldorfa, Pariza in Stockholma, pa vse do Hong Konga, Mehike, Peruja, Argentine, Brazilije, Indije … Po novem pa tudi v Ljubljani in Zagrebu. S svojim delom pokrivajo različna strokovna področja, vključno s strategijo, kreativo, poslovnim svetovanjem, inovacijami in tehnologijo. »Vodstvo, ki razume tako poslovanje blagovnih znamk kot tudi kulturo gaminga, je izrednega pomena. Gregor in njegova ekipa sodelavcev na Futuri DDB imajo oboje. So v odličnem položaju, da razširijo globalno mrežo FTW v Adriatik regiji in pomagajo naročnikom izkoristiti potencial gaminga in e-športa,« je bil ob sklenitvi dogovora zadovoljen Cheng.

Gaming postala nova subkultura

Gaming industrija je ena izmed najhitreje rastočih industrij na svetu in je trenutno ocenjena že na 138 milijard ameriških dolarjev, kar presega promet, ki ga dosegata celotna filmska in glasbena industrija skupaj. Po nekaterih ocenah je v to zabavno industrijo vključenih kar 3,1 milijarde ljudi oziroma več kot 30 % populacije.

Gre za medgeneracijski pojav, ki ne pomeni zgolj igranja strelskih igric ali pa Candy Crush-a. Gaming je več kot to, je gibanje, ki ustvarja svojo glasbo, modo in jezik. Svet iger namreč predstavlja celoten spletni ekosistem povezovanja ljudi, ki ustvarjajo svoj sleng, nove vzorce vedenja in potrošnje tudi onkraj okvirjev spleta. Skupaj z gaming industrijo pa raste tudi zanimanje za e-šport, ki v zadnjih letih dobiva vedno več pozornosti in s tem vzbuja zanimanje največjih znamk po svetu.

FuturaFTW 800x600p PR 1
FuturaFTW