podvoz podvoz

Z vozilom v poplavljen podvoz / kaj se dogaja voznikom v glavi?

Kaj se ti mora zgoditi v glavi, da zapelješ z vozilom v poplavljen podvoz? Vprašanje ni retorično! Resnično rad bi razumel voznike, ki so se včeraj kljub temu, da so bili podvozi v Ljubljani poplavljeni in neprevozni odločili, da bodo njihova “amfibijska” vozila pripeljala njih preko poplavljenih podvozov. Nekaterim ni uspelo in so ostali v vodi. In na pomoč so jim morali priskočiti policisti in gasilci. Ker res imajo čas, da se ukvarjajo s takšnimi “primerki”, kajne?

Podvozi v Ljubljani so šibka točka. Ob močnih nalivih, ki so vse bolj pogosti, se zgodi, da “infrastruktura” ne more odvajati meteorne vode in posledično nastanejo ogromni “bazeni”, ki pa so očitno za nekatere voznike privlačni, saj se kljub opozorilom odločijo, da bodo oni zapeljali skozi vodo in prišli na drugo stran.

Očitno jim fizika ni ravno blizu, prav tako očitno ne vedo ravno veliko o delovanju avtomobilskih motorjev in zapeljejo. V vodo. In potem upajo, da jih bo vozilo pripeljalo na drugo stran. Ne pomislijo, da bo začelo vozilo “floatati” in da bo voda prišla v motor.

Glede na včerajšnje posnetke poplavljenih podvozov v Ljubljani in število vozil v vodi v podvozih, bi bilo smiselno, da se takšnim voznikom da ogromna kazen – no, največja kazen bo itak, da bodo imeli vozilo povsem mokro in po možnosti tudi neuporabno. Ampak zakaj hudiča je treba ogrožati življenja policistov in gasilcev, ki morajo priti takšnim “primerkom” na pomoč, da jih spravijo iz vode?

Ali res v Sloveniji vsak samo še za svojo rit skrbi in je empatija izpuhtela? Kaj pa, će bi voznik preden se poda z avtom v poplavljen podvoz pomislil, da mu bo mogoče nekdo moral reševati življenje in tega ne bi storil? Oz. zakaj hudiča bi kdo sploh zapeljal v takšno količino vode na cestišču?

Če kdo pozna odgovore, naj me prosim razsvetli, ker me res zanima kaj se zgodi v glavi voznika, ki se odloči za takšno dejanje.

  1. Globino vode v podvozu je iz avta težko oceniti. Torej poskusiš. Morda bi bilo pametno, da se na zid nariše črta in ko se je več ne vidi, pomeni, da prevoz ni mogoč!?

  2. To je dokaj standardna praksa se posebej na podvozu na Celovski, kjer se ob vsakem malo vecjem nalivu kak tepec znajde sredi poplavljenega podvoza. In vec kot samo enkrat je bil tak tepec tudi voznik LPP-ja.

Komentarji so zaprti.