Zakaj nastanejo zastoji na cestah ob prvih kapljicah dezja Zakaj nastanejo zastoji na cestah ob prvih kapljicah dezja

Ministrica Bratuškova priporoča javni prevoz / sama se vozi z avtomobilom v službo

Že nekaj časa sem bil prepričan, da v Sloveniji nimamo več ministrice za infrastrukturo. Alenka Bratušek, ki zaseda to mesto, se namreč ne ukvarja s problemi, s katerimi se sooča večina državljanov vsakodnevno – neskončni zastoji na naših cestah, neučinkovit javni prevoz … Njen današnji intervju za N1 pa prikaže, da je težava v nas, državljanih, ki jo plačujemo, da ona tako vehementno trosi neumnosti. Še ena stvar je zanimiva, ker Bratuškova zagovarja javni prevoz – ona se v službo vozi z avtomobilom in ne z vlakom, ki ga priporoča plebsu!

“Za gnečo niso krivi tovornjaki, ampak ljudje, ki se sami vozijo v avtomobilih,” je naslov intervjuja z Bratuškovo, ki je vrgla rokavico v vse dnevne “migrante,” ki izgubljamo ure in ure v kolonah in zastojih, ker nekdo ne ve, zakaj ga plačujemo.

To, da ona govori o javnem prevozu, je zgolj dokaz, da se ji ne sanja, kaj je to realnost. Da se ona lahko vozi s službenim vozilom, je ok, ampak ostali pa naj se vozimo z javnim prevozom – da ne bo ona čakala v zastojih. Sicer pa ona vedno lahko prižge modre luči in se odpelje mimo “raje,” ki stoji na žgočem soncu.

Ko ona svojo vožnjo z avtomobilom zagovarja s tem, da nima točno določenega delovnega časa – a ostali Slovenci pa ga imamo? Stik z realnostjo je očitno že zdavnaj izgubila, in če ona zagovarja javni prevoz, naj ga tudi dejansko uporablja. Tako bo s svojim zgledom pokazala, da javni prevoz deluje.

Me pa zanima, kako bo, ko bo zamujala na sestanke, ko kakšen dan pač ne bo prišla v službo, ker javni prevoz tisti dan ne deluje, in vse podobne situacije, ki se dogajajo tistim, ki uporabljajo javni prevoz.

Ministrici svetujem, da preden naslednjič vali takšne buče v javnosti, da preveri, kako deluje javni prevoz in kako usklajena so različna podjetja med seboj pri tem. Do takrat pa je boljše, da se dela, da sploh nimamo ministra za infrastrukturo, ker stvari se v Sloveniji pač ne rešujejo. Se pa podpisujejo aneksi na anekse, kar pa tudi šteje, kajne?

Pfuj in pfej …