dars dars

Bravo Dars / 47 kilometrski zastoj na avtocesti včeraj

Ko sem pred leti začel “pizditi” nad Darsom in njihovo nesposobnostjo upravljanja avtocestnega križa, me je marsikdo “ožigosal,” da sem siten in da težim brez veze. Včeraj so ljudje, ki so se vračali z morja, stali v 47 kilometrski koloni na avtocesti. Se vam še vedno zdi, da je moje pozivanje k menjavi vodstva Darsa zgolj teženje? Se vam zdi, da so “motivacijski” napisi na totemih, s katerimi se ukvarja Dars, res potrebni in rešujejo težave vseh, ki uporabljamo avtoceste? Ali pa je mogoče že kdo od tistih, ki mi je očital teženje, ugotovil, da sem imel že ves čas prav?

V soboto sem šel v Italijo. Po avtocesti. 60 kilometrov do Razdrtega je bilo napornih. Vozniki na naših avtocestah se obnašajo precej drugače, kot sem sicer navajen obnašanja na avtocestah. Nobene varnostne razdalje, okupacija prehitevalnega pasu, nihče se ne bi umaknil nazaj na vozni pas po prehitevanju in predvsem vožnja po avtocesti s hitrostjo okoli 60 km/h. Ko sem prišel do Razdrtega, sem bil vesel, da sem zavil z glavne “žile” proti morju in proti Ajdovščini je bila vožnja pravi užitek.

Da ne omenjam vožnje po avtocesti po Italiji. Že dolgo nazaj sem zapisal, da je 1000 kilometrov avtoceste v Italiji manj stresnih proti 50 kilometrih vožnje po naših avtocestah. Promet pač poteka drugače. In vožnja po Italiji s tempomatom je prav prijetna, čeprav so italijanski vozniki nekoč imeli drugačen “predznak”.

Seveda se pozna, da so v Italiji avtoceste proti Benetkam razširili v preteklosti – kar je pri nas čista znanstvena fantastika, in da tam ne nastajajo fantomski zastoji, čeprav je avtocesta polna vozil. Tudi vozniki imajo varnostno razdaljo in predvsem se po prehitevanju vrnejo nazaj na vozni pas – na tistega najbolj desnega. Pri nas pa so vozniki očitno navajeni “komunizma” in vožnje po levem pasu (joke, šala, vic).

Glede na to, da bo Dars naslednje leto in pol urejal “izvoz” Dragomer – to pomeni leto in pol zastojev na tem delu avtoceste proti Vrhniki – in naredili bodo samo izvoz, ki tudi kasneje ne bo reševal zamaška, ki nastaja vsak dan na tem odcepu. Ja, to ro prioritete te nesposobne uprave Darsa, ki pa jim očitno minister in vlada zaupata in smo mi zgolj kolateralna škoda njihove nesposobnosti.

  1. Kaj bi bila po tvoje rešitev? Izgradnja 12 pasovnice in vsi na osebnem prometu še naprej?

    1. ja, če je potreba…. jaz npr. nemorem z vlakom iz kp v Ljubljano… grem pa v istem času lahko iz ts v milano…

      tako da ne mi o osnezevanju, okolju…

      ti in podobni pa se furate na vikend v Savudrijo

  2. prepoved prometa tovornjakov ob prometnih špicah, merjenje varnostne razdalje, itd itd …

  3. Samo zamenjati vodstvo ki nima pojma kaj so avtoceste in režim vožnje na le teh,naj se policija samo pogosto vsak dan vozi po avtocesti.Pa bo takoj red.Zanesljivo,ker smo narod ki se boji policije.

  4. Nedelja zvečer, trčenje- zanalašč ne pišem nesreča, ponovno študentarija na cesti, lep vremenski vikend… Ni to neka raketna znanost in niti bog ne more rešiti 40km zastojev… Že veliko km prej bi morala biti postopno manjša omejitev hitrosti, tako pa se vse nabije na kup. To ne umikanje na desno, pa tudi če je to počasen pas v hrib, bi jaz pripisal klasičnemu post socialist. duhu mentalnega stanja, v smislu tisto je samo za reveže in zgube, jaz sem sedaj več vreden, vkj. z precenjenim plehom (ki kuri ostanke dinozavrov- piše se leto 2023?!) Me pa bega zapis o vožnji z 60 na uro. Kje to? Na Vrhniškem klancu? Ali pa je bil promet tako gost z tovornjaki in je bilo pač trenutno zgoščen trenutek. V sob se lahko pričakuje gost promet… Pa ne pozabiti, da imamo visok standard, ko lahko ogromno ljudi krene na morje samo na kavo. Ja, vipavska h. cesta je milina za umirjeno vožnjo ,sploh sedaj, ko je porihtana, pred 10 leti in več je bila valovita razbitina. Se srinjam, da bi z tretjim pasom bilo manj fant. zastojev, ampak tudi sprem. omej. hitrosti, ki se prilagaja na stanje je pomembna. Ampak potem tudi ogromno radarjev ob cesti, ker policije ne bo nikoli dovolj.

  5. Lej folk ne zna voziti. Sem bil včeraj v koloni, samo na srečo toliko prej. Folk je zmešan vključno z mojo babo. Smo speljali, pa sem počasi pospeševal do nekje 50kmh. Kakšnih 500m naprej so že vsi zavirali. Za menoj eden ves živčen se usede na trobljo prav besno prehiti. Pol pa še moja zraven teži če ne bom pospešil na več. Za moji k bom pospeševal na več kot50, če vidim da nižje doli že vse stoji.

  6. tocno to. vec faktorjev je, ki bi jih morali upostevati. dars ne uposteva nobenega :((((

  7. Priporočam Darsu,da naredi digitalno cestninjenje na km kot pri kamijonih tudi za osebna vozila in ne bo več kolon na cesti.Vinjeta je vabilo na avtocesto! Tako kot je povedal možakar,v Italiji je milina za vozit,čeprav ni vsepovsot tako,plačujejo pa avtocesto na cestninskih po km.

  8. Jaz sem bil včeraj tudi v tem zastoju. V Postojni sem se priključil na avtocesto in nekje za Ravbarkomando prišel do popolnega zastoja. Fantomskega, seveda, kakor se je izkazalo, v katerem sem stal in se kobalil cca. pol ure.

    Ko se je situacija zredčila, sem po nekaj kilometrih zadel v nov zastoj, ksreči tik pred Uncem, da sem šel ven in nadaljeval proti Ljubljani po regionalni cesti.

    Strinjam se, da tukaj DARS v povezavi s koncesionarji, ki se lotevajo del na regionalnih cestah, ne dela dobro. Poglejmo samo Zokija v Ljubljani, ki je celo tako nadut, da se je upal na vrhuncu turistične sezone na lastno pest zablokirati Ljubljansko prometno vozlišče v škodo celotne Slovenije in se javno pohvaliti v občilih, da on že ve, zakaj in da je to dobro.

    Dars in direkcija za ceste so amaterji, dokler niso sposobni predvideti zapor na cestnem omrežju in regulirati le teh teko, da ohranijo pretočnost. Zdaj želijo uporabiti umetno inteligenco, da bi bolje uravnavali promet na Ljubljanski obvoznici, ampak ne znajo pa uravnavati osnovnih parametrov. Naj se naučijo osnov in bo vse vredu.

  9. Imam znanca, ki je izračunal, da z njegovim avtom naceneje, če vozi 80km/h. In vozi teh 80 ali manj. V službo hodi po avtocesti.
    Na desni pas gre le če mu kdo poblenda. Če blenda prevečkrat, se pa divjaku ne bo umaknil. Tudi če se slučajno umakne, gre potem takoj nazal levo na svoj pas.
    Na pogled je popolnoma normalen in nenevaren.
    Ne vem kdo, ampak nekdo bi moral take ljudi spravit iz avtocest.

  10. Bo treba kaj več zamenjati, kot samo upravo DARS…. Nekateri se sedaj nočejo spominjati na predvolilne pamflete sedanje vlade…o MORATORIJU NA ŠIRJENJE CESTNE INFRASTRUKTURE

  11. Td vinetd so brezpredmetne,za čakanje na Ac bi moral Dars vsem uporabnikom vinjet plačati odškodnino zato ker se ne morejo voziti,ampak vedno ko gredo na ac samo stojijo tam.

  12. Hja

    Golobček ima nadvse sposobne kadre v svojem bordelu, rezultati so vidni na vseh področjih

Komentarji so zaprti.