facebook instagram blue mark facebook instagram blue mark

Za vsak slučaj / ne, podjetja Meta ne bo upoštevalo vaše Facebook objave

Facebook se je odločil, da bo začel zaračunavati Facebook in Instagram brez oglasov. Informacijo o tem so sedaj dobili tudi slovenski uporabniki in posledično se je na Facebooku pojavilo kup objav, ki jih uporabniki kopirajo drug od drugega in kjer je zapisano, da Facebooku ne dajejo dovoljenja za uporabo njihovih osebnih podatkov ali fotografij. Upam, da se vsi skupaj zavedajo, da so z registracijo na Facebooku ali Instagramu dali privolitev podjetju Meta in njih prav malo briga za Facebook objave, ki se začnejo z – Za vsak slučaj.

Za vsak slučaj Obvestilo: Odvetnik nam je svetoval objavo. Kršitev zasebnosti je lahko kaznovana z zakonom.
OPOMBA: Facebook Meta je zdaj javna oseba. Vsi člani morajo objaviti takšen zapis. Če izjave ne objavite vsaj enkrat, bo tehnično razumljeno, da dopuščate uporabo vaših fotografij, kot tudi informacij, ki jih vsebujejo posodobitve stanja vašega profila. —TUKAJ IZJAVLJAM, DA FACEBOOK META NE DAJEM SVOJEGA DOVOLJENJA ZA UPORABO KATERIHKOLI MOJIH OSEBNIH PODATKOV ALI FOTOGRAFIJ.
Kopiraj in prilepi, ne deli. Dobivam več objav o prodajnih oglasih kot objav prijateljev. Držite prst kjerkoli na tej objavi in kliknite ′′kopiraj”. Pojdi na svojo stran, kjer piše “O čem razmišljaš.”, tapnite s prstom kjerkoli v praznem polju in klikni “prilepi”. To nadgrajuje sistem.

Noben odvetnik ne bi svetoval tega. Vsak, ki se je registriral na Facebooku ali Instagramu se je strinjal s pogoji “poslovanja”. Ja, tisti dokument, ki ga nihče nikoli ne prebere in v njem je zapisano kdo in kako lahko obdeluje podatke, kdo je lastnik podatkov in vse ostalo.

In to, da je podjetje Meta začelo zaračunavati “bres oglasov” Facebook in Instagram nima veze s to objavo. Je zgolj posledica, da si lahko Meta to privošči in da lahko v primeru, ko ne boste pristali na njihov mesečni znesek, vam servirajo še veliko več oglasov kot so jih do sedaj, čeprav je bilo teh oglasov že sedaj neskončno ogromno.

Ja, včasih je fajn, da se preden se delijo takšne stvari, vsaj prebere kaj piše in malce pomisli. Za Facebook ste pač produkt vi. Če plačate ali ne.