Sobota. Martinovo. Dan, ko se trume ljudi odpravijo proti Štajerski in proti Krasu. Vsakoletno romanje. Ta vikend sovpada s 15. 11., ko se za Dars konča gradbena sezona in posledično, je bilo potrebno ta vikend zapreti avtocesto tako ptoti, Štajerski (predor Trojane) in proti Primorski (od Brezovice do Vrhnike). Zakaj smo vozniki na avtocestah zgolj kolateralna škoda nesposobih Darsovcev in kje so policisti ob takšnih dogodkih? Oni raje s sireno in lučkami ustavljajo kolesarje, ki govorijo po telefonu in avto šole!
- Končno uporabni napisi na Darsovih totemih / kreiraj ga tudi ti
- Je uprava Darsa že odstopila oz. bila odstopljena / za podkupnine poskrbi Rok Snežič
- Bravo Dars / 47 kilometrski zastoj na avtocesti včeraj
- Trije mrtvi v nesreči na obvoznici / kdaj bo vlada zamenjala upravo Darsa?
- Namesto da bi se Dars ukvarjal s pretočnostjo prometa, se ukvarja z napisi na totemih
Ta vikend je bil dokaz odličnega planiranja Darsovcev, ki so se odločili, da kaznujejo vse butaste Slovence, ki plačujemo vinjeto in upamo, da se bomo lahko peljali po naši avtocesti brez zastoja. No, seveda se jim je posrečilo, da so povzročili več urne zastoje in da ni bilo nikjer policistov, ki se očitno ukvarjajo s “full bolj pommemmbnimi” nalogami.
Proti morju, poslovno, sem se odpravil zgodaj zjutraj. Na Reki sem moral biti ob 10. uri, zato sem se odpravil iz Ljubljane že pred 8. uro. Za vsak slučaj. Sicer bi normalno potreboval okoli uro in dvajset minut. Ampak ker imamo v Sloveniji Dars, je vsako planiranje nemogoče in posledično je izguba časa zaradi njihove nesposobnosti vsak dan ogromna.
Seveda bi bil presenečen, če se Dars zadnji vikend pred koncem gradbene sezone ne bi odločil, da zaprte avtocesti proti morju (en pas) in celotne avtoceste proti Štajerski. Posledično je že krepko pred Brezovico začela nastajati kolona, ki se ni premikala. Tud, na vzporednih cestah, je bila situacija enaka. Posledično je trajalo več kot 50 minut, da sem prišel mimo “zapore” in mirno opazoval dva človeka, ki sta delala na “gradbišču”. En je meril avtocesto, drugi pa je “štemal” cesto. Zraven njih je bilo ogromno tovornjakov, ki čakali, da bodo preplastili ta del avtoceste, ki je bil v zadnjih dveh letih že n-krat preplasten. In ljudje smo lahko čakali in uživali.
Zanimivo, da kljub takšni zapori ceste ni bilo nikjer niti enega policista ali policijskega vozila. Vsaj to bi pričakoval ob takšnih dogodkih, ko pogosto pride do dodatnih nesreč zaradi firbcanja. No, če stojiš, potem se to verjetno šteje za nesrečo na parkirišču, kajne?
Proti Štajerski je bil zaprt predor Trojane in posledično je bil promet preusmerjen na regionalno cesto, ki je tako “razfukana,” da je vožnja po njej grozna. Ker se je veliko voznikov odločilo, da bo šlo po “stari cesti” že od Lukovice naprej, je seveda nastal ogromen zastoj pri izvozi Blagovica. Kasneje se je zgodila še prometna nesreča in kolaps je bil popoln.
Ja, vem, optimistično bi pričakoval, da bo tam vsaj eno policijsko vozilo in policisti, ki bodo usmerjali in ustavljali promet z ene ali z druge smeri. Posledično, ker jih ni bilo, se je naredil zamašek in zaradi nesreče se je vožnja proti Štajerski podaljšala za par ur.
Čestitke najbolj sposobnim kadrom na Darsu, ki ne vidijo dlje od svojega nosu. Namesto da bi imeli zapore ceste v nedeljo, ko je precej manj prometa v ti dve smeri, oni to raje počnejo v soboto. Saj smo državljani takšni idioti, da vse to mirno požremo. Da policije in njihove pripravljenosti ob takšnih dogodkih sploh ne omenjam. V bistvu je to sramota, da se ne uskladi in pripravi več scenarijev ob takšnih dogodkih.
Itak smo si pa vozniki sami krivi, da se vozimo, kajne? Mar bi ostali doma in ne bi bilo zastojev. Ampak pomembno je, da se imajo Darsovci čas ukvarjati z “zabavljivimi” napisi na totemih, ki osrečujejo ljudi. Pfuj in pfej. In končno je prišel čas, ko bo vsaj deloma mir na avtocestah, ko se ne bo delalo “preplastitev” vozišč, ki jih vsako leto preplastijo vsaj parkrat – le kdo ime korist od tega?!?!