Player 0.0 Player 0.0

Heineken s kampanjo Player 0.0 išče najboljše voznike, ki se bodo pomerili z Maxom Verstappnom

Heineken v sklopu globalne kampanje, s katero že vrsto let opozarja na problematiko voženj pod vplivom alkohola, navdušuje z igričarsko aktivacijo Player 0.0. S spletno dirkaško igro letos med Slovenkami in Slovenci išče najboljšega voznika, ki mu bo omogočil edinstveno doživetje – dirkanje s trikratnim svetovnim prvakom Formule 1 Maxom Verstappnom.  

Blagovna znamka Heineken že vrsto let vlaga v ozaveščanje in promocijo odgovornega pitja, kar so še dodatno podkrepili s svojo prodajno uspešnico – brezalkoholnim pivom Heineken 0.0. Glavni obraz njihove najnovejše kampanje je nepremagljivi voznik Formule 1 Max Verstappen, ki v hudomušnih oglasih poudarja, da najboljši voznik ni najhitrejši ali najbolj spreten, temveč tisti, ki ne uživa alkohola. Da bi sporočila akcije prenesli do čim širšega kroga ljudi, so kampanjo nadgradili s posebno aktivacijo Player 0.0, v kateri se igralci potegujejo za edinstveno priložnost – srečanje s čudežnim dečkom Formule 1, ki se je med legende vpisal tudi s trikratnim zaporednim nazivom svetovnega prvaka, in dirkanje z njim v finalu tekmovanja.

»Tudi ekipi v Sloveniji veliko pomeni sodelovanje z zvezdnikom Formule 1, s katerim si delimo prepričanje, da je za volan potrebno sesti z veliko mero preudarnosti. Promocija odgovornega pitja je že vrsto let naša pomembna zaveza, za katero vsako leto namenimo vsaj 10 % svojih oglaševalskih sredstev in temu v sklopu kampanj #KadarVozišNePij ostajamo zvesti še naprej. Še posebej pa smo ponosni, da smo kampanjo letos lahko nadgradili s privlačnim izzivom in prepoznavnim obrazom, ki je vzor številnim mladim po vsem svetu,« je povedala Daphne Stavropoulou, direktorica marketinga v Pivovarni Laško Union.

Spletne kvalifikacije za najboljšega voznika potekajo do 26. marca

Globalna aktivacija poteka v več kot 20 državah po svetu. Med njimi je tudi Slovenija, kjer je tekmovanje razdeljeno na dva dela – na kvalifikacije in finale. V kvalifikacijskem obdobju, ki bo potekalo do vključno 26. marca, se bodo lahko vsi, starejši od 18 let, pomerili v spletni dirkaški igri Player 0.0. Dvanajst najvišje uvrščenih se bo nato 7. aprila pomerilo še v velikem finalu na Game Gang Showu v Ljubljani, in sicer v vožnji v simulatorju. V sklopu največjega igričarskega spektakla leta se bodo med 5. in 6. aprilom na štirih dirkalnih simulatorjih lahko dodatno pomerili tudi vsi obiskovalci dogodka, med katerimi se bodo v finale uvrstili še štirje igralci. Tako se bo 7. aprila na Gospodarskem razstavišču vseh 16 finalistov potegovalo za vrhunske nagrade, prvouvrščeni pa bo dobil edinstveno priložnost, da se na globalnem zaključku aktivacije Player 0.0 iz oči v oči pomeri z legendarnim prvakom Formule 1.

Daphne Stavropoulou poudarja: »Veselimo se tekmovanja in nestrpno pričakujemo podelitev naziva Player 0.0 v Sloveniji. Zmagovalca čaka nepozabna izkušnja, ki jo lahko omogoči le Heineken – veliki finale, na katerem bo tekmoval z Maxom Verstappnom in ostalimi gaming prvaki po svetu. Najboljše tri v Sloveniji čakajo vrhunske nagrade, zato pozivamo vse polnoletne, da čim prej ogrejejo svoje prste in se preizkusijo v igri Player 0.0.«