V teh dneh je bilo precej medijske pozornosti namenjene paru, ki si je zgradil hišo za 180.000 evrov brez kredita. O zgodbi je najprej poročal N1, kasneje tudi Pop Tv. Škoda, ker ta dva medija nista omenila, da gre v tem primeru za precej dobro promocijo portala denar na dlani, ki ga ustvarja lastnica te hiše, in ponuja nasvete, kako privarčevati denar in za to tudi prejme plačilo. Tole bo kritika medija, ne lastnice domene denarnadlani.
- Zakaj so za medije pomembni vplivneži in zakaj pišejo o njih
- Minoren doseg desnosučnih medijev, kljub mreži in podpori SdSa
- Umazano perilo naj se pere doma / mediji, vas gledam
- Sramota občine Zagorje / Medijske toplice so začeli rušiti in pri tem je tudi ostalo
Zgodba o hiši brez kredita je odmevala v javnosti in medijih. Kako pač ne bi, ko se večina mladih sooča z enako težavo in nimajo možnosti privarčevati toliko denarja, ker plačujejo drage najemnine in ker nimajo staršev, ki bi jim podarili parcelo za gradnjo nepremičnine.
Da ne bo pomote. Tole ni kritika lastnikov hiše, ampak kritika medijev, ki očitno “prodajajo” zgodbe. Vseeno mi je, kako sta “šparovna,” kako ne jesta zunaj in kako ne hodita na potovanja. To je njun svet in njuna odločitev. To, da sama pripovedujeta o tem, je pač njuna stvar.
Namreč, ko sem prvič bral o tej zgodbi, sem zastrigel z ušesi. Ker sem bil tudi sam v podobni situaciji, vem, kako je, ko so stroški pred gradnjo hiše enormni. Ko moraš kupiti parcelo, ko moraš urediti in plačati vse pristojbine in priključke. Ampak ne grem v to zgodbo, ker je nesmiselna in samo tre sol na rane tistih, ki nimajo takšnih možnosti.
Zakaj mediji torej poročajo o takšni zgodbi? Verjetno oni vedo oz. verjetno ve tisti novinar, ki je prišel do te zgodbe. Resnično me zanima, kako je prišel do nje? Oz. kaj se je zgodilo, da je prišel do nje? Saj veste, kam pes taco moli, kajne? Tako se pač ustvarjajo zgodbe – to je podobno kot z influensarji v Sloveniji. Nekatere je pač potrebno izpostavljati, čeprav niso že zadnjih 20 let naredili ničesar.
In predvidevam, da je bilo tako tudi s to zgodbo. Ko ugotoviš, da gre zadaj dejansko za spletne tečaje in delavnice, pa je celotna medijska zgodba še precej bolj zanimiva in se mi zastavi vprašanje, če je šlo mogoče celo za “promocijsko sporočilo,” ampak so novinarji pozabili to omeniti.
Sam ne verjamem v naključja in ne verjamem, da je novinar kar sam našel informacijo o tem, da je nekdo zgradil hišo za 180.000 evrov. Saj sloni tudi ne letijo, kajne?