Dars je predstavil načrte za avtoceste prihodnosti. Taisti Dars, ki ne more poskrbeti za normalno pretočnost prometa na avtocestah, sanja o digitalizaciji avtocest v Sloveniji in želi postati najboljši upravljavec avtocestnega omrežja v Evropi. Moj komentar je zgolj in samo – primite se za denarnice in pripravite na zastoje. S tujim …
- Fak of Darsovci nesposobni / zakaj zapora cestišča med Uncem in Logatcem, če ni nikogar na “gradbišču” in gradbišče ne obstaja?
- Do kdaj bomo vozniki na avtocestah zgolj kolateralna škoda nesposobnosti Darsa?
- Je uprava Darsa že odstopila oz. bila odstopljena / za podkupnine poskrbi Rok Snežič
- Bravo Dars / 47 kilometrski zastoj na avtocesti včeraj
Ob bok hišnim preiskavam na Darsu o sumih podkupovanja in prejemanja podkupnin, ki se je odvijalo včeraj, je Dars v teh dneh predstavil svojo vizijo avtoceste prihodnosti, ki jo bomo plačali davkoplačevalci. Dars, ki upravlja s krepko preko tremi miljardami eurov, bo očitno še bolj polnil žepe podizvajalcem. Tokrat bodo prišli na račun tisti, ki bodo poskrbeli za digitalizacijo. Zgolj upam, da ne bo to vključevalo novih “šaljivih napisov” na totemih na avtocestah.
Kako si Dars predstavlja avtocesto prihodnosti? Digitalizirano. Tako, da bodo imeli dostop do vseh podatkov in bodo potem operirali z njimi in prilagajali vožnjo voznikov.
Kaj? Prosim? Na naših avtocestah, ko zjutraj nastajajo 20 in več kilometrski zastoji, bodo uvajali digitalizacijo. Namesto širitve cest bodo metali denar raje v takšne projekte, ki so zgolj in samo zlata jama za izjavalce, za uporabnike pa povsem neuporabne rešitve.
Namesto da bi se ukvarjali s problematiko povečanega prometa, predvsem pa da ne bi vsak dan popravljali naših avtocest, se odločijo za digitalizacijo. Nikjer sicer nisem zasledil blockchain tehnologije, tako da sem malce razočaran. Ampak so pa uporabili besedno zvezo umetna inteligenca, kajti sedaj je to in in brez tega ne gre pri nobenem projektu prihodnosti.
Uporabniki avtocest bi raje namesto avtoceste prihodnosti zgolj in samo pretočno avtocesto, za katero plačujemo. Kaj ti pomaga, da bo na hitrost vožnje vplival dež v Dalmaciji, če pa stojiš od Lukovice do Ljubljane v zastoju. Ampak seveda, zakaj bi se ukvarjali z realnimi težavami, kot je gradnja tretjega pasu, če se lahko ukvarjajo z milijonskimi zneski in “sanjami,” ki ne bodo postale realnost.
Mogoče bi Dars za začetek prepovedal prehitevanje za tovornjake 24/7. In ne bi vsak dan zapiral delov avtocest in povzročal sranje, ampak bi se takšnih prenov lotili premišljeno, predvsem pa veliko hitreje, kot se to dogaja sedaj, ko je za en uvoz na avtocesto potrebno dve leti dela. Če se bodo tako lotili avtoceste prihodnosti, jo bodo zanamci dobili nekje okoli leta 2073.