Screenshot Screenshot

Oglas za novi Apple iPad Pro s procesorjem M4 je “epic fail”

Apple je pred dnevi predstavil novo generacijo iPada Pro s procesorjem M4 in prenovljeni iPad Air. Ob tem je Tim Cook predstavil tudi novi oglas za iPad Pro, ki pa je epic fail. Če je postal oglas za Apple Macintosh iz leta 1984 kulten, zgolj upam, da bo tale oglas pristal v učbenikih kot primer epic faila. Z majhnim tvistom bi bil ta oglas lahko epski, vendar očitno se tega ni nihče zavedal, čeprav je šel čez “1000 rok”. Kaj je šlo narobe in kako tega ni nhče opazil?

Oglaševanje ni preprosto. Nikoli ni bilo, nikoli ne bo. Vendar v času interneta, ko ljudje v istem trenutku lahko komentiramo vsako stvar, je vse skupaj še težje. In tudi plaz kritik, ki se je v trenutku, ko je Tim Cook objavil oglas na x-u, je pokazatelj, da ljudje nismo povsem pasivni pri teh stvareh in znamo precej boljše kritizirati, kot pa znamo hvaliti.

Najprej si morate pogledati oglas. Kajti šele potem boste razumeli moje besede, ki sem jih zapisal v uvodu tega zapisa.

Se vam zdi, da sem zgrešil, in se vam zdi oglas zanimiv?

Da bo iPad uničil vse analogne ročno izdelane stvari, ki delajo življenje lepše in bolj polno? Da bo pokopal vse to in da bo za njimi ostal samo še iPad?

1984 je bil oglas proti distopični prihodnosti s tem oglasom je Apple postal distopična prihodnost. Namesto da bi Apple prikazal, kaj vse se da narediti z njim, je prikazal, kaj vse se da uničiti z njim.

Zame je tale oglas eno večjih razočaranj, kajti zavedam se, da je tale oglas videlo tisoče odločevalcev, preden je doživel luč sveta. In da nikomur ni padlo na pamet, da bi se obregnil, da iPad ni uničevalec kreativnosti, ampak jo lahko povzdigne na nov nivo?

Na srečo na internetih obstajajo ljudje, ki so z zelo majhnim tvistom oglas spremenili v nekaj pozitivnega, in ne negativnega, kot je to storil Apple. Oglas bi morali samo zavrteti od zadaj naprej. In vse bi bilo smiselno in vse bi bilo pravilno. Ampak očitno nihče ni pomislil na to.

Velik fail za agencijo in še večji fail za Apple. Upam, da se tega sedaj zavedajo.