Včeraj sem pisal o oglasu za iPad Pro, ki je precej razdelil javnost. Nekaterim je bil všeč, drugi so se strinjali z menoj, da je šlo za povsem napačno komunikacijo v oglasu. In Apple se je odzval na kritike. Z opravičilom. Samo največji so sposobni priznati svojo napako in se opravičiti za njo.
- Oglas za novi Apple iPad Pro s procesorjem M4 je “epic fail”
- Apple Vision Pro in Meta Quest 3 / vesel kot otrok
- Daj ga v usta / ali imamo Slovenci radi takšno seksistično oglaševanje in “fuk” oglase?
‘We missed the mark with this video, and we’re sorry, the tech giant said of a new ad involving a hydraulic press, which had drawn heavy backlash, so zapisali v Financial Timesu in tako sporočili širni javnosti, da je bila vizualna komunikacija v oglasu, ki so ga predstavili za novi iPad Pro dejansko napačna.
Apple, kapo dol za to potezo, ki zagotovo ni bila lahka. Predvsem pa me zanima kaj se je dogajalo včeraj v samem podjetju v marketinškem oddelku. Ker tole je moralo biti zelo viharno!
