Prejšnji teden sem pisal o izkušnji in navdušenju ob “online” nakupu Nike Air Force 1 by had. Še vedno sem navdušen in tudi prvi koraki z njimi so prijetni. Ampak v tem času sem opazil še nekaj drugega. Njihov uradni račun, ki sem ga dobil po elektronski pošti ob nakupu. V bistvu me je sezulo, da lahko takšno skrpucalo družba Nike pošlje svoji stranki. Nike – you can do this better!
- Nike Air Force 1 by had / najkice Nike by you so prepotovale pol sveta
- Nike – Dream Further / Don’t change your dream. Change the world. #justdoit
- Ali blagovne znamke poslušajo / razumejo svoje uporabnike? #ne
Ko dobiš takšen račun, kaj najprej pomisliš? Da gre za scam, kajne? Da pač ne gre za nekaj, kar bi Nike dal od sebe. Še posebej če pomisliš na vse njihove “spolirane” oglase, njihovo komunikacijo, predvsem pa njihovo blagovno znamko.
Z drugimi besedami, tole je precej velik fail za podjetje, kot je Nike, in priznam sem zgrožen, da nihče ni opazil tega. Namreč generiranje pdja in ureditev tega vzame programerjem manj kot 2 uri časa – tako za stiliziranje kot tudi za implementacijo v sam backend sistem, ki zgenerira tale spodnji račun v pdfju.
Včasih so najbolj očitno stvari najslabše. Ker nihče niti ne opazi tega. Uporabnik pač. In če si tole dovoli Nike, potem to res ni ok.
Da ne bo pomote. Ne gre za novi slog v oblikovanju, ki smo da deležni zadnje čase. Takšne račune Nike pošilja že precej časa. Kar smešno, če ne celo žalostno.
Tole spodaj je pač njihov “račun”. Barve, ozadje logotipa, itd …