Ko sem pred dnevi na spletu zasledil zgražanje “tercijalk” nad oglasom za Lesnino, sem si vzel čas in poiskal oglase na Youtubeu. In ugotovil, da v bistvu ne gre za en oglas, ampak za triptih, tri oglase, ki so del kampanje “Moj dom po moje”. Seks v kuhinji, odtekanje vode in dan moškega z otrokom. V bistvu mi je kampanja všeč in še bolj všeč mi je, da so se našli ljudje, ki so zgroženi nad to kampanjo. Čestitke, Lesnina! Tercijalke pa v jok, …
- Jaka Bijol v oglasu Mobitela leta 2010 / Velik si, kolikor imaš veliko srce
- Hofer oglas / Eva in Rale / ne može nam niko ništa
- Daj ga v usta / ali imamo Slovenci radi takšno seksistično oglaševanje in “fuk” oglase?
- Nekomu se je tole očitno zdelo smešno / potujem s trdim
Škoda, ker niso nikjer podpisani avtorji kampanje, ker bi tudi njim čestital. Na zelo netradicionalen način so namreč predstavili tri povsem tradicionalne stvari, ki jih počnemo doma.
“Slowmotion” posnetki, ki so jih uporabili, dodajo tisto piko na i, ki pokaže celotno situacijo še v malce bolj dramatičnem stilu, predvsem pa gledalca ne pusti ravnodušnega. Spomini pridejo na plan.
Kdor še ni seksal v kuhinji, naj dvigne roko, bi lahko komentiral komentarje “tercijalk,” ki so se na spletu začele zgražati nad prvim oglasom.
Očitno nihče od njih ni pogledal drugega in tretjega. Kako bi se šele zgražali, če bi videli odtekanje vode ali pa “lulanje” – da prilijem malce vode na olje.
Ja, tudi to je oglaševanje. Ni vulgarno, ampak prebuja neke spomine, še posebej v povezavi z znamko Lesnina, ki je bila nekoč “naša,” in njihovo pohištvo iz tistih časov še vedno domuje kje v kakšnem stanovanju.
To, da oglasna kampanja ni vsem všeč, je zgolj dokaz, da tudi oglasi niso pizza – ne moreš biti vsem všeč. Samo pizza je lahko. Da pa komentirajo “pohujšanje” ob tem oglasu, pa to pove več o njih samih kot pa o samem oglasu.
Sicer pa so spodaj vsi trije in si lahko vsak sam ustvari mnenje o tej kampanji.
S temi oglasi ni nič narobe.. razen muzike. Meni se zdijo prav prisrčni.