1200x800 Buticne nastanitve katalog 1200x800 Buticne nastanitve katalog

slovenialuxurystay.com / katalog butičnih nastanitev v Sloveniji

Destinacija Slovenija je bogatejša za enotni katalog butičnih nastanitev, ki je nastal v sklopu sodelovanja med Slovensko turistično organizacijo in Združenjem za promocijo in razvoj butičnih nastanitev Slovenije. V destinaciji Brda projekt zelo podpiramo: že v lanskem letu smo skupaj z združenjem, katerega so ustanovili prav briški butični ponudniki Martina Alma – nastanitev Alma Vista, Milena in Uroš Peterc – nastanitev Peterc Vineyard Estate v Vili Vipolže organizirali dogodek »Mreženje ponudnikov butičnih nastanitev Slovenije« in posvet na temo »Butične nastanitve v Sloveniji«. Katalog sledi, v hitrih 7 mesecih, vizijama razvoja tako slovenskega turizma kot briške destinacije, torej ustvariti višjo dodano vrednost z doživetji, ki jih oblikujeta prostor in kultura.

Katalog je pomembna pridobitev za predstavitev Slovenije kot butične destinacije. Uporabniki premišljeno zasnovanega kataloga lahko na 60 straneh spoznajo 44 različnih slovenskih butičnih nastanitev, od vil in B&B nastanitev do butičnih hotelov. Vse združuje prefinjen dizajn, okoljska odgovornost in lokalna avtentičnost. Katalog je objavljen v treh jezikih, poleg v slovenskem še v nemškem in angleškem, obiskovalcem pa odraža zavezanost Slovenije kakovostnemu potovanju. Z dodanimi QR kodami publikacija nudi tudi podrobnejše spletne predstavitve in rezervacije prek digitalnih kanalov.

Katalog je trenutno natisnjen v 8.000 izvodih, dostopen bo na turističnih sejmih in borzah, na voljo pa je tudi v digitalni obliki na spletnih straneh Slovenske turistične organizacije in Združenja za promocijo in razvoj butičnih nastanitev Slovenije:

Predsednik Združenja za promocijo in razvoj butičnih nastanitev Slovenije Uroš Peterc:

»Butični Bed&Breakfasti, vile, hoteli in zgodovinski objekti ter druge edinstvene nastanitve predstavljajo izhodišče za odkrivanje avtentične, resnične Slovenije. Vsaka nastanitev je več kot le prostor — je doživetje, prežeto z zgodbo in krajevnim značajem. Ne glede na to, ali iščete kulturno doživetje, kulinarično raziskovanje ali butično eleganco, vsak butični ponudnik odraža zavezanost Slovenije k kakovostnemu potovanju. Naša želja oz.  vizija združenja je bila, da butična Slovenija končno pride tudi do svojega kataloga butičnih nastanitev. Prostovoljnega dela je bilo ogromno. V partnerstvu s Slovensko turistično organizacijo smo ustvarili to publikacijo s 44 ponudniki butičnih nastanitev. Vsak teden dobivamo tudi nove pobude za sodelovanje, tako da se preko spletne strani dodajajo tudi novi ponudniki. Ponosni smo na napredek povezovanja in mreženja nas ponudnikov butičnih nastanitev, od zametkov, ki so pred letom dni nastali na našo pobudo tu v Brdih, do danes vseslovenskega Združenja, ki tvorno soustvarja slovenski butični turizem kot partnerska organizacija tako Slovenske turistične organizacije kot Turistično gostinske zbornice Slovenije.

Z neomajno predanostjo, prostovoljnim delom v prid skupnosti in strokovnim znanjem Peterc Vineyard Estate že več let tlakuje pot prepoznavnosti butičnih nastanitev v slovenskem turizmu, doma in v tujini, ter s tem soustvarja ugled Brd kot vrhunske destinacije — dosežek, ki ga letos potrjuje tudi najvišje mednarodno priznanje Condé Nast za najboljšo majhno in ekskluzivno posestvo leta 2025 v Evropi in Mediteranu.«

Direktorica Zavoda za turizem, kulturo, mladino in šport Brda Tina Novak Samec:

“Izjemno smo veseli, da je pobuda za ustanovitev Združenja za razvoj in promocijo butičnih nastanitev prišla prav iz strani briških ponudnikov. To potrjuje naše zavedanje in zavezo, da je butičnost, ki temelji na lokalnem, pristnem, edinstvenem in prvinskem naša strategija, katero zasledujemo pri razvoju in trženju tako briškega kot slovenskega turizma. Gostje, ki iščejo tovrstno celostno izkušnjo imajo posebno afiniteto do prostora, do trajnosti, delijo iste vrednote kot lokalni človek ter ustvarjajo največjo dodano vrednost tudi v ekonomskem smislu. Angažiranost in jasno usmerjenost ustanoviteljev združenja je prepoznala tudi nacionalna turistična organizacija. Verjamem, da bo sodelovanje na treh nivojih, torej turističnih ponudnikov, destinacijskega managementa ter STO Slovenijo peljalo po edini pravi poti razvoja vrhunske butične ponudbe.”