Te dni v Portorožu poteka že 12. SEMPL. Današnji “preddan” je izobraževalni Google delavnica, na kateri nam bodo predavali (prepisano iz slajda):

  • Anja Kunčič – account manager, EMEA – Slovenia
  • Hrabren Suknaić – regional manager Adriatics & Bulgaria
  • Steffan Ehrhardt – product specialist, EMEA
  • Delavnica je razdeljena na sklope, katere upam, da mi bo uspelo pokriti:
    Predstavitev Googla in vsebina delavnice
    Najprej opravičilo za par minut zamude. In predstavitev predavateljev. Agenda je hudo dolga! Premori za kave bodo precej pomembni, kajti “Google” ima veliko stvari, ki bi jih rad povedal!

    Pri Googlu so ponosni nad tem koliko Slovenci uporabljamo njihove storitve – Gmail, Youtube, Docs in vse ostalo!

    Najboljši primeri iskalnega marketinga


    Anja Kunčič, kljub temu da je Slovenka bo govorila v angleškem jeziku.
    81% ljudi pride do spletnih strani preko iskalnikov!
    Googla se ne da podkupiti da bi dobili pozicijo v iskalnih zadetkih!
    AdWords razlaga – High Quality Ad – relevanten tekst uporabnikovemu iskanju, natančno razlaga produkta ali storitev in kvalitetna stran, na katero vodi oglas.
    Zakaj je Quality Score pomemben? Oglaševalci dobijo maksimalni ROI, uporabniki dobijo kvalitetne zadetke!
    AdWords – PPC, targetirano oglaševanje, ni minimuma porabe, ROI (natančen pregled števila klikov)

    Optimizacija za uspeh!
    Identifikacija uporabnikov – pomemben faktor (odvisno kaj želiš)
    Struktura kampanije
    Ključne besede (keywords) – čim več besed in variacij
    Problemi: zamenljive besede – mini mouse – Disney, računalniška miška…
    Testiranje – najboljši oglasi vključujejo pozive (prijavi se, testiraj – book), posebne ponudbe in cene (off 50%), lokacije, ne obljubljaj ničesar, kar ne moreš ponuditi, testiraj sam – bi kliknil na oglas
    Uporabljaj – DKI – dynamic keyword insertion, velike začetnice, število produktov, oglaševalčev brand, URL dolžina (čim krajše), URL brez WWW, / posebne znake (www.had.si/nina osenar gola
    Kvalitetna stran (landing page) – ne plačuj za izgubljene klike!

    AdWords editor – Anja priporoča uporabo – samostojna aplikacija, tako za PC kot MAC, deluje offline, podpira več računov, omogoča “izmenjavo”, omogoča preprosto zamenjavo ključnih besed,…
    Sedaj predstavlja zavihke programa – to je povsem nepotrebno! Aplikacija izgleda soooo 90’s

    Oglaševalska orodja
    Steffan Ehrhardt – My Client Center – orodje za večje agencije, katero omogoča obvladovanje več različnih AdWords računov iz enega mesta (zanimivo, nisem poznal)
    AdWords API – tudi to obstaja – direkten dostop do AdWord sistema
    Obstajajo trije sistemi AdWords Auction Backend – AdWords API, AdWords Editor in AdWords Frontend (AWFE)
    AdWords My Change History – pregled vseh sprememb!
    New Keyword Tool – Flexible search, Convenience, Downloanding Results, Filtering
    Display Ad Builder – omenil je, da se nekaj pripravlja za Slovenijo – ga kasneje povprašam, če to pomeni da prihaja Adsense v Slovenijo??

    Poročanje o akcijah
    Anja predava o tem kako poteka poročanje. Kmalu naj bi se nekaj spremenilo tudi v Sloveniji. Adsense naj bi prišel v Slovenijo naslednje leto!
    Prezentacija bo na voljo, tako da bom tole poročanje preskočil. Je veliko lažje, ker je preveč zakomplicirano vse skupaj!

    Merjenje učinkovitosti akcij in optimizacija
    Bid Simulator – orodje ki pomaga pri tekmovanju s konkurenco (kako nastaviti bid za čim boljši doseg)

    Primer: roses vs flowers – CPC bid for flower is too high

    Conversion tracking
    Conversion optimizer

    Google Analytics – omogoča povezavo z AdWordsom in Website Optimizerjem, ki je odličen za testiranje!

    Novost – Mobile Analytics – kaj se dogaja z obiskovalci, ki pridejo na stran preko mobilnih naprav.

    Sandbox je bolj kot ne mit. Google spreminja svoje algoritme in jih poveže z novimi podatki, ki so na voljo in stran lahko izgine iz iskalnika. Neuradna razlaga Steffaan Ehrhardta

    Trendi v iskalnem marketingu
    Dve orodji ki sta v veliko pomoč:
    Insights for search
    Trends for search

    Product walkthrough – omogoča embedanje – widget.

    6 Responses to Google Workshop – SEMPL – delavnica Google

    1. Marin pravi:

      To pa ne pove ravno dosti ” Googla se ne da podkupiti da bi dobili pozicijo v iskalnih zadetkih! ” .

      Res da ne moreš plačati (podkupiti) Googlu, da bi prišel višje v pozicijah (če pustimo ob strani sponzorirane linke), lahko pa plačaš ali podkupiš koga drugega, pa napreduješ v SERP :).

    2. had pravi:

      hahah.. to je res.. ampak ona zagovarja google stalisce :)

    3. megafotr pravi:

      1. adwords editor sucks, ker nima keyword generatorja
      2. my client center so izboljšali, ampak je še vseeno buggy, sploh pri uporabi budgeta (torej ne pri plačilu s kreditno)

      vprašaj kdaj bo Google nehal enačiti Slovenijo z npr. Nemčijo in spustil vrednostne kriterije za pridobitev AdWords Agency licence? Trenutno moramo v treh mesecih zagoniti 100k USD

      ps: fajn se mej na žurkah, letos me ne bo dol

    4. had pravi:

      @megafotr: hvala :) bom mislil nate.. in vprasal..

    5. Marin pravi:

      Dej če se spomneš napiši še kaj bolj obsežno o sandboxu, to o spreminjanju algoritmov se mi zdi malo čudno. :)

    6. Vini pravi:

      Tole o spreminjanju algoritmov in “sandboxu” je res močno za lase privlečeno :)

      To, da se sajt močno premika po SERP gor ali dol v času, ni pojav, ki ga ljudje imenujejo “sandbox”.

    Dodaj odgovor

    Vaš e-naslov ne bo objavljen.

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.