had blog roni kordis had blog roni kordis

Najboljši sedeži v mestu – www.najsedezi.si

Oglas na TV, kjer iščejo najboljše sedeže v mestu, me je privabil na . Ideja se mi je zdela zanimiva. Bil sem prepričan, da je to oglas za kakšno novo, neznano storitev. Vendar sem se motil.
Najboljše sedeže v mestu oglašuje Nissan???

V akciji najsedeži lahko sodeluje vsak, ki pusti svoje podatke in napiše, kje je njegov najboljši sedež v mestu. In za nagrado lahko dobi dve karti za:

Alvin in veverički; Kolosej XpanD, Ljubljana; 7.3.2008
Škufca & Venturini; Cankarjev dom, Ljubljana; 2.3.2008
Lord of the Dance; Hala Tivoli, Ljubljana; 16.05.2008
Koncert tria Eroika; Kulturni dom, Stari trg pri Slovenj Gradcu; 29.2.2008
Evrofilija; Špas Teater Mengeš; 29.2.2008
Tereza Kesovija; Grand Hotel Union, Ljubljana; 8.3.2008
Helena Blagne; Dvorana Leona Štuklja, Novo mesto; 9.3.2008
Planica; 16.3.2008
Orson Welles: Rekonstruirani in neznani filmi; Cankarjev dom, Ljubljana; 7.3.2008

Kar seveda ni slabo! In vsake 14 dni so na voljo nove karte!

Ampak še vedno ne vidim smisla, zakaj bi šel Nissan v takšno oglaševalsko kampanijo, ki ni poceni in edina stvar, ki jo dobi je naslov sodelujočega in pa nekaj denarja od tistih, ki bodo glasovali preko mobilnih telefonov ).
Res je, da ima vsak uporabnik možnost klikniti na: Če bi na najboljših sedežih radi sedeli vsak dan, kliknite tukaj, kjer si lahko ogleda .pdf dokumente vozil Nissan. Vendar je ta “banner” premalo izpostavljen. Poleg tega me je zmotilo, da je .pdf dokument o Nissanu 350Z v angleškem jeziku!

Če mi kdo zna razložiti smisel te oglaševalske akcije, se mu že vnaprej zahvaljujem. Mogoče samo ne razmišljam kot pravi potrošnik in je to moj problem!

  1. Baza potencialnih strank je vredna ogromno. Sploh če je baza dovolj velika in kvalitetna. Torej, da imaš relevantne podatke o ljudeh, ki ti pomagajo pri prodaji. Npr. starost, dohodki, kdaj ste nazadnje zamenjali avto…

    S takšno akcijo se da dobiti recimo 50k naslovov, mogoče tudi več. To je pa že kar lepa številka. Če imaš pred sabo 50k ljudi, o katerih nekaj veš je oglaševanje naenkrat VELIKO cenejše in bolj učinkovito kot “mass media” oglasi.

    Namesto, da objaviš 30 sekundno reklamo na nacionalki lepo pošlješ direktno pošto na svojo bazo. Pri tem seveda upoštevaš, da mladim pošlješ prospekte in super ponudbo za Micro, tistim z višjimi dohodki za Pathfinderja, ponzionistom za…

    Namen je dober, izvedba pa IMHO slaba.

  2. Če od vseh možnih kart zadanem tiste za Eroiko se grem obesit… :lol:

    Če ne bi napisaal, da je Nissan za vsem tem, jaz sploh vedel ne bi :D

  3. @saso: strinjam se s teboj.. res je.. ce bi bila akcija boljse organizirana bi lahko zajeli in dobili dobre podatke.. tako pa je verjetno povprecna starost sodelujocih nizja, kot pa je dovoljena za vozniski izpit..
    me zanima, ce bodo kdaj dostopni podatki, kaksen je bil doseg te akcije :) in koliko je bilo porabljenega denarja za to kampanijo.. oglasi na tv so precej dragi!

    @miha: a si delovno tam? :)

  4. …si jih že kdaj poslušal? Jaz sem jih enkrat z ušesnimi čepki, pa imam še danes probleme s sluhom…
    Bog ne daj, da me pošljejo delovno tja…

Komentarji so zaprti.