Oglas na TV, kjer iščejo najboljše sedeže v mestu, me je privabil na . Ideja se mi je zdela zanimiva. Bil sem prepričan, da je to oglas za kakšno novo, neznano storitev. Vendar sem se motil.
Najboljše sedeže v mestu oglašuje Nissan???

V akciji najsedeži lahko sodeluje vsak, ki pusti svoje podatke in napiše, kje je njegov najboljši sedež v mestu. In za nagrado lahko dobi dve karti za:

Alvin in veverički; Kolosej XpanD, Ljubljana; 7.3.2008
Škufca & Venturini; Cankarjev dom, Ljubljana; 2.3.2008
Lord of the Dance; Hala Tivoli, Ljubljana; 16.05.2008
Koncert tria Eroika; Kulturni dom, Stari trg pri Slovenj Gradcu; 29.2.2008
Evrofilija; Špas Teater Mengeš; 29.2.2008
Tereza Kesovija; Grand Hotel Union, Ljubljana; 8.3.2008
Helena Blagne; Dvorana Leona Štuklja, Novo mesto; 9.3.2008
Planica; 16.3.2008
Orson Welles: Rekonstruirani in neznani filmi; Cankarjev dom, Ljubljana; 7.3.2008

Kar seveda ni slabo! In vsake 14 dni so na voljo nove karte!

Ampak še vedno ne vidim smisla, zakaj bi šel Nissan v takšno oglaševalsko kampanijo, ki ni poceni in edina stvar, ki jo dobi je naslov sodelujočega in pa nekaj denarja od tistih, ki bodo glasovali preko mobilnih telefonov ).
Res je, da ima vsak uporabnik možnost klikniti na: Če bi na najboljših sedežih radi sedeli vsak dan, kliknite tukaj, kjer si lahko ogleda .pdf dokumente vozil Nissan. Vendar je ta “banner” premalo izpostavljen. Poleg tega me je zmotilo, da je .pdf dokument o Nissanu 350Z v angleškem jeziku!

Če mi kdo zna razložiti smisel te oglaševalske akcije, se mu že vnaprej zahvaljujem. Mogoče samo ne razmišljam kot pravi potrošnik in je to moj problem!