Božični čas se bliža. John Lewis & Partners so namreč predstavili svoj božični oglas (John Lewis & Partners Christmas TV advert, The Boy and The Piano), ki sem ga  sam dolgo pričakoval. Podatek, da si je oglas, kjer je predstavljena zgodba Eltona Johna in ki ima močno sporočilno vrednost o darilih, v manj kot 12 urah ogledalo preko 4 milijone ljudi je dovolj zgovoren sam po sebi.

Sam si zadnja leta težko predstavljam uverturo v to obdobje brez njihovih oglasov. Tudi letos za oglasom, kjer ima glavno vlogo Elton John, stoji agencija Adam&EveDDB iz Londona.

Na svojih trgovinah so zatemnili del napisa Lewis, tako da je ostalo samo še John. In sporočilo na koncu božičnega oglasa je Some gifts are more than just a gift.

Kljub temu, da John Lewis vsako leto naredi nov oglas, ki preseže prejšnjega, prav tako pa dobi neskončno pozornosti v medijskem svetu, je meni še vedno najbolj prikupen oglas iz leta 2011 – John Lewis Christmas Advert 2011.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.