Ne, jaz ne prehitevam po desni strani – odstavnem pasu, ampak je to stalnica, ki jo doživljam vsak jutro ko čakam v zastojih med Domžlami in Ljubljano. In ker se mi ne da več pisati o zastojih, se bom tokrat posvetil posebnim primerkom – frajerjem, ki jih srečujem zjutraj in so več ali manj isti vozniki.

Ko so zastoji, so zastoji za vse. Vsaj tako naj bi bilo v teoriji, v praksi je namreč drugače. Par voznikov vsako jutro poskuša pridobiti dragocenih par minut s tem, da prehitevajo po skrajnem desnem, odstavnem, pasu. In to s precej veliko hitrostjo, kot da za njih ne bi veljala prometna, niti fizikalna, pravila. Ko se postavi kakšen tovornjak čez dva pasova, da bi jih oviral, začnejo s hupanjem in rinejo do konca, da tovornjakar ponavadi popusti. Ko je ovira na odstavnem pasu, se vrinejo v kolono, vendar jo že takoj, ko so mimo ovire, zapustijo in gredo po svojem odstavnem pasu naprej. In seveda se jih vedno najde še par, ki jim sledijo in tako dobimo tri pasove polne avtomobilov. In hudiča, takrat začuda ni nikjer nobenega policista, ki bi frajerjem podelil zaslužene kazni.

Do par dni nazaj, ko sem končno v koloni, med pločevino zagleda policijsko vozilo. In seveda se je jutranji ritual voznika, brez grba, ponovil, tako kot že velikokrat prej. Ker sem čakal, ali se bosta policista pognala v lov za njim ali pa ga bosta prepustila, ker sta dobesedno v gužvi, sem jim naredil veliko prostora, da sta se lahko prebila na odstavni pas in se s prižganimi lučmi in sireno odpeljala za njim. To je bilo malce naprej od Domžlah. Čez dobrih 15 minut, ko sem jaz končno prispel do Šentjakoba in zapustil “parkirišče na avtocesti, ki ga moram plačevati”, sta imela policista še vedno tega voznika v obdelavi. Vendar mu je očitno uspelo priti vse do Šentjakoba in šele pred semaforjem, sta ga lahko ujela. In kazen verjetno ni bila tako majhna. “Eden manj”, sem pomislil, vendar sem se krepko zmotil. Danes zjutraj, situacija enaka, kot vsako jutro, procedura enaka, kot vsako jutro in isto voznik spet na odstavnem pasu prehiteva celotno kolono. Tokrat ni bilo policistov in je pridobil približno 10 minut prednosti.
Ko sam postavim na tehtnico svoje življenje in kazen vsaj 50€, na drugo stran pa 10 minut, ki bi jih pridobil s tem, preprosto odkimam z glavo. Ni vredno! In lepo mirno čakam v koloni, kot vsako jutro.
psi laju, karavana ide dalje

18 Responses to Prehitevam po desni strani – odstavnem pasu in sem frajer

  1. blogbuster says:

    Ima ludih i posle rata…

  2. Aleš says:

    Moraš met jajca Had za take zadeve in debelo ter globoko, predvsem pa polno denarnico.

    Yep, it takes balls and money… biti retard pride pa po naravni poti.

    A.

  3. Davor says:

    hov, hov! :)

  4. nada says:

    V enem izmed prejšnjih prispevkov, si pisal o dobrih fotoaparatih…ekola….ko boš čakal, fotkaj !!
    Jaz sem enega ( kot sovoznica) že slikala s telefonom in slikco posredovala na policijo.

  5. @nada: In misliš da se bo kaj zgodilo? Fotru so ukradl v avto, jih je od delč pofotku vse k so vlamlal, jim sledil do doma, pofotku bajto, avto, vse, nesu na polcijo, pa niso jebal 5%. Jaz sem že daaavno nazaj zgubil zaupanje v našo polcijo. Oni so organ za zbiranje denarja ne za preprečevanje česarkoli…

  6. IcEmAn says:

    Ah sej podobno se dogaja tud na črnuški obvoznci, le da tm frajerji ne grejo po odstavnem (ker ga ni) ampak po voznem pasu, ker je ponavad hitrejši do rondoja. Se prav, enmu se ne da na levem prehitevalnem pasu počas premikat v koloni, gre lepo po desnem, potem pa, ko je lih pred rondojem rine nazaj na levega, kjer res nkamer ne gre in s tem onemogoča tistim zadaj, da grejo normalno naprej.

  7. J. Mikec says:

    Zdaj zadnje čase je tudi v Novem mestu malo večja gužva zaradi prenove, vendar vseeno ni take sile kot v Lj. Mi grejo pa na živce tisti, ki pri nas prehitevajo na dvosmerni cesti po prehitevalnem (oz. nasprotnem) pasu gužvo in seveda iz druge strani pripeljejo lepo avtomobili in se vse zapaca. Nato pa še tisti, ki so prehitevali gužbo trobijo, pa so sami zajebali celo sceno.

  8. Tomaž Z. says:

    Kazen za voznjo po odstavnem pasu je nazadnje znasala petdeset tolarskih tisocakov. Ce je temu se tako, ne vem.

  9. bbb says:

    Dokler vsi vozijo po prehitevalnem 80 ali manj, vozni pas je pa prazen, se mi zdi čisto logično da greš po desni mimo.

  10. IcEmAn says:

    bbb, mislm, da se gre tuki o tem, da stoji in na levem in na desnem pasu oz. se kolona počas premika, pa se najde model, ko gre po odstavnem.

  11. Kljuka says:

    Pa ne me hecat, tudi jaz sem se čudil kaj se je zgodilo, da so celo enkrat enega ustavili. In da zdaj pa še zvem, da si v intervenciji tudi ti sodeloval :), se mi zdi pa še bolj zanimivo. Vendar na žlost, kot si rekel, kaznovali so enega od mnogih. Pa jaz ne vem a policisti in policija (držva) ne začuti, da bi s tem lahko lepe in to res zelo lepe denarce zaslužili. Zjutraj, takoj ko začnejo z izmeno, enega spustijo dol na šentjakobskem križišču, da se sprehodi do odstavnega pasu in lepo kasira, enega za drugim, za to rabijo le enega policista, mogoče dva zaradi varnosti in nobenega patrulnega avta in nič. In frajerčki (in razni pacienti, reševelci (ne NMP)) bi se kmalu naučili, da je njihovo početje napačno in da stane (denar, če že ne kakšno življenje kdaj). Ampak seveda, zakaj bi držva kasirala na pošten način?!

    Drugače pa pravkar prišel iz Ljubljane (vožnja za čudo razmer trajala le 2 uri Do Trbovelj), čisto živčen zaradi raznih frajerjev, ki si lastijo odstavne pasove na avtocestah, ne upoštevajo polnih črt, črt za STOP in nič, še najbolj pa znorim, ko vidim kakšnega primerka, ki to počne z vsemi štirimi “žmiguci” češ, zdaj, ko pa utripam, pa delam vse prav…

    Katastrofa so te naše avtoceste. Pa folk na njih tudi!

  12. podplat says:

    Vsekakor razni bbb-ji mislijo, da jim je dovoljeno vse. Prometni predpisi so edini način organiziranja prometa tako, da je najmanj škode in največ koristi za vse. Če bi se jih držli vsi, bi bilo manj nesreč.
    Pri nas pa so za to, da se kršijo, kot so rekli že v starih časih.
    In eno vprašanje za vse:

    Ura 4 ponoči. Prazno mesto. Prazne ceste. Pripeljete se do semaforja, prazno križišče in gori rdeča luč.

    Boste ustavili in počakali zeleno?

    Boste peljali naprej.

    Meni se je to že večkrat zgodilo tako v Ljubljani, kot v manjših mestih.

  13. IcEmAn says:

    Valjda bom počaku. Nkol ne veš, kje bo kkšn policaj čaku za vogalom.

  14. bbb says:

    Vem, da je govora o odstavnem pasu, kar je nedopustno, da kdo tam vozi, ko kolona stoji na obeh voznih pasovih.

    Gre zato, da je tudi prehitevalni pas namenjen prehitevanju, ne pa vožnji po njem, medtem ko je vozni prazen..

    In če pacient vozi po prehitevalnem 80, vozni pas pa daleč naokoli prazen ga bom pač prehitel po desni. Sem obupal, dostikrat sem čakal na prehitevalnem, pa ni bilo efekta..

    Naj tudi take kaznujejo..
    Sploh pa zakaj kdo vozi 80 in ne 130? Vsaka gajba gre 130..

  15. markopigac says:

    Prehitevam po desni zato, ker so eni prilepljeni na levi pas. Drugi imajo bolezen ostati vedno na levi, tretji pa imajo bolezen biti pred drugimi. Zato in zgolj iz tega razloga prehitevam po desni, ker pac nimam casa voziti 35 tam kjer je spodnja omejitev bistveno visja.

  16. Podcaster says:

    Glede na tvojo izjavo predpostavljam, da je tvoja urna postavka vredna manj kot 10€ :). Če bi namreč bila kazen 50€ in bi te policaji v povprečju dobili recimo 1x mesečno (glede na to da se že dolgo voziš in si prvič opazil policaje), potem moraš (glede na prihranek 30×10 min, kar nanase 5 ur in strošek 50€) zaslužiti več kot 10€ na uro, da bi se ti prekršek splačal. Menjaj službo! :)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.