To, kar je izjavil Brane Kuzmič danes v TV klubu, si je vredno zapomniti.
Kazen za telefoniranje med vožnjo je prenizka, namreč od srede naprej bo ta kazen 120€, v primerjavi s kaznimi za preveliko hitrost, katere bodo od 400€ – 1000€, je ta kazen veliko premajhna. Telefoniranje med vožnjo je enako nevarno kot prevelika hitrost.
Druga izjava, ki pa je bila še veliko boljša, pa je izjava, da bodo rezultati hrapavljenja predorov že čez par mesecev izničeni in da bodo razmere v predorih enake, kot so bile pred hrapavljenjem!
Obe izjavi sta mi zanimivi, ker sta enaki mojemu razmišljanju o teh dveh problemih!
Cena električne energije se ni spremenila, spremenil se je obračun omrežnine
Kakšen kaos je povzročil nov, povsem nepregleden obračun omrežnine in manjko komunikacije, priča tudi to, da ljudje mislijo,…
Jst bi še omenu tisto o vzgoji, ki jo je omenju tud Küzmič.
Se strinjam z tem kar je povedal Brane. Dodal bi še vzgojo v Osnovne šole, da se že otroci kaj naučijo o kolturi na cesti in nas starše opozarjajo, Tudi ideja o odvzemu avtomobila mi je zelo všeč, tu bi bil še primeren takojšni zapor, za par dni. Kot prvo pa je potrebno uredit vsa cestišča po katerih se vozimo, ker če pogledamo so naše ceste same jame.
Gospod Küzmič ima seveda prav. Pa kaj nam pomaga? Podobno govorijo vsi strokovnjaki, razen tistih, ki so plačani za to. Uradna politika v prometu je taka kot je. Slaba. Dokler ni izboljšanja na cestah 20 ur na dan, sedem dni v tedno obvezen tesen policijski nadzor in strikjtno kaznovanje in izterjevanje kazni. Pri večjih kaznih odvzem avta za kavcijo, kot to počno v sosednjih Italiji, Avstriji in Nemčiji. V Italiji je praksa odvzema vozbiškega dovoljenja, dokler na poravnaš kazni. Hmmmm doživel v družini in zaleže.
Ah aja, kdaj bodo striktno prepovedali prehitevanje tovornjakarjev (seveda tovornjak tovornjaka)? Kot je zapisal Küzmič, je v tujini videl le naše junake tovornjakarje, ki so prehitevali druge, pa mu čisto verjamem. Slovenci pač.
kreg: z zapori prakticirajo v ZDA, pa se nič ne obnese. Ne vem, zakaj bi imela držva z nekom več stroškov, kot bo potem plačal kazni. Skregano z vsako logiko. Potem so še tu možni problemi zaradi izgube služb itd., ki bi spet doletela davkoplačevalce.
Slovenci ste vsi obsedeni z nepotrebno represijo, čeprav vse izkušnje iz tujine in strokovnjaki pravijo, da ne pomaga.
podplatova ideja je boljša, da pač daš izpit za kavcijo. Ni nobenih potreb po nesmiselnem zaostrovanju.
Na otoku Man, kjer nimajo omejitev hitrosti, pomeni uporaba mobitela med vožnjo odvzem izpita in visoko globo. Zadeva je jasna. Je pa se Küzmič tudi dotaknil problema cestnih omejitev v Sloveniji, ki so milo rečeno porazna. Na našem koncu je še bila 15 let nazaj na glavni cesti najnižja dovoljena hitrost 70, danes pa je najvišja 50. To pove dovolj…